Gå til innhold

bensinrør som er bokstavelig talt rustet bort på en e34!!

Dkarlsen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har et bensinrør prob.

luktet bensin rundt bil så jeg tenkte å jekke kjerra opp å ta en titt.

å jaggumeg! der var bensinrøra rustet vekk cm etter cm, og fannemeg helt fram!

så må skifte det som er igjen å legge opp nytt, alså jobben? er det mye arbeid? men har tenkt litt på når jeg får komplette fra front til tank alle sammen, så går jo selfølgeli røra opp under bakstillingen, men kan det være et sjakktrekk å kappe å montere på bensinslanger i bøyene rundt om traversen? alså skøyte, ikke bare peise på me slanger :P

å er det en spesiell stor jobb og skifte ? eller går det somregel knirkefritt :)? det ser jo ganske enkelt ut med tanke på røra som går under bil v.s osv, men har aldri gjort det før,

et spm til, får man komplett nytt på metervis ? eller bare delvis som må skøytes osv`?

håper på svar :D!, skulle skifte vannpume/termostat og lufte kjerra til helga men nå blå det utsatt pga rør... -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har et bensinrør prob.

luktet bensin rundt bil så jeg tenkte å jekke kjerra opp å ta en titt.

å jaggumeg! der var bensinrøra rustet vekk cm etter cm, og fannemeg helt fram!

så må skifte det som er igjen å legge opp nytt, alså jobben? er det mye arbeid? men har tenkt litt på når jeg får komplette fra front til tank alle sammen, så går jo selfølgeli røra opp under bakstillingen, men kan det være et sjakktrekk å kappe å montere på bensinslanger i bøyene rundt om traversen? alså skøyte, ikke bare peise på me slanger :P

å er det en spesiell stor jobb og skifte ? eller går det somregel knirkefritt :)? det ser jo ganske enkelt ut med tanke på røra som går under bil v.s osv, men har aldri gjort det før,

et spm til, får man komplett nytt på metervis ? eller bare delvis som må skøytes osv`?

håper på svar :D!, skulle skifte vannpume/termostat og lufte kjerra til helga men nå blå det utsatt pga rør... -.-

Er lite arbeid; 2 timer tipper jeg. Det kan ta ekstra tid å få løs bensinrørfestene hvis dem er rustne.

"Komplett nytt på metervis"?

Kjøp 15 meter 8mm kobberrør, 5 meter bensinslange og rørkutter på biltema, så har du nok.

Plastikkrør er også mulig å installere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...