Ivrig86 Skrevet April 11, 2013 Skrevet April 11, 2013 Hvordan er det å sette harman Kardon i en bil uten det? Spiller jo så tragisk dårlig uten!!!
ababil786 Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Skrevet Mai 1, 2013 Hei! Du må ha Haram kardon forsterker , subben har jeg koblet ut for lengst , siden jeg kan ikke se at den bidrar til noe! Så er det viktig med enten hifi høytalere eller hk høytalere ! Da vil du få mye bedre lyd! Greit å bytte spilleren ut , føler org spilleren leverte dårlig ! Byttet til dynavin fra eonon (3000kr) og pang!! Jeg er stor fornøyd ! Mange kommer jo med mye kritikk mot spiller fra eonon.com men må si at jeg har ikke opplevd noe negativt !!
Kimznope Skrevet Juni 17, 2013 Skrevet Juni 17, 2013 Hvis du ikke får salg på noe mer er jeg enda ute etter kabel. noe dyrere en jeg hadde håpet på. Eller koblingskjema så jeg kan lage min egen:)
ababil786 Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Skrevet Juni 17, 2013 Hvis du ikke får salg på noe mer er jeg enda ute etter kabel. noe dyrere en jeg hadde håpet på.Eller koblingskjema så jeg kan lage min egen:) da må du komme med et bud som gjør det verdt å bruke tiden på å ta ut et kabel hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå