Nicklas Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Hei. Er på utkikk etter ny eksos , bakre potte og stuss vist dere skjønner meg, til BMW 520IA 2002 Modell Lyst på et eksos anlegg som ikke bråker så fryktelig mye på vanlig kjøring, Men ved gasspådrag så kan det jo bli litt kvassere lyd på Sekser motoren
D.Toft Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 fjerne bakpotten, erstatte med rør. dette koster deg ca 1200kr.
Nicklas Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Okei, men hvordan kommer det til og se ut? Ikke lettere og bare bestille på ebay?
D.Toft Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 det ser slik ut består av 1 stk dobbel endestuss fra bilxtra, 900kr, og litt 2.5" rør, bøyer og overgang fra biltema. joda, lettere å bestille seg noe ferdig, men jeg syntes halve morroen er å lage selv
KennethW Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 det ser slik utbestår av 1 stk dobbel endestuss fra bilxtra, 900kr, og litt 2.5" rør, bøyer og overgang fra biltema. joda, lettere å bestille seg noe ferdig, men jeg syntes halve morroen er å lage selv Det er jo nesten HELE moroa
Nicklas Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Ja er sant det da:) bare så synd at jeg ikke har nå ordentlig " mekkegarasje" for tiden... Var veldig bra på din 5 serie da:) Hvordan blir lyden da? Har jo bare lyst på litt mere lyd ved gasspådrag Og blir det godkjent ved evt eu kontroll? Fyrer løs med mange spørsmål, da jobben min er og bygge hus , men lidenskapen er BMW Så setter stor pris på all hjelp og tips!
D.Toft Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 takk for det er masse lyd. var hos vegvesen for noen uker siden og godkjente senkesettet, og 4 uker tidligere ble jeg stoppet i utekontroll, dem sa ikke noe på eksosen. tja, godkjent skal den vel bli, da jeg har litt bekjente. min jobb er og å bygge hus, men har bil som hobby og lidenskap
Nicklas Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 Okei Men med tanke på vist man skal på langtur? det går fremdeles an og sitte i bilen og ha en normal samtale ? Ja blir vel på samme måte som meg og, bare at jeg ikke har så utrolig stor peiling på Bil da Har også BMW som står på ST skilt som har gådd i Bergen en gang i tiden
D.Toft Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 går helt fint. vi kjørte bergen- kristiansand - bergen i sommer, ikke noe å klage på. har 2 unger på 3 og 8, ingen klaging derfra heller. off, stakkars deg, bergen = rust?
Nicklas Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 Okei såppas ja, men kan vel tenke meg at lyden er ganske så rå og da! Da har jeg en overaskelse til deg, vært 2 eiere på Bilen før meg, begge over 50 år, Førstemann som hadde bilen bodde i Bergen, men hadde den bare i 1 år, og var veldig nøye med Bilen og vært tectyl behandlet flere ganger siden den var ny i 2002 Så ble Bilen solgt fra Bergen og til Kristiansund og er 100% rustfri enda, nå har jo bilen kommet til Trondheim og har gådd 132 000++ så får håpe det ikke blir så mye salting i vinter Har store problemer med å laste opp Bilde og evt profil bilde på dette forumet, kjenner du til dette ?
D.Toft Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 er ganske bra lyd ja såpass ja, heldig den bilen da profilbilde må være så og så lite. bildene jeg laster opp går via photobucket.com
Nicklas Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 Okei ! Artig med litt lyd fra "Sekseren" Ja, Sluppet greit ifra rusten ja Okei, får vel nesten prøve meg fram
D.Toft Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 ohh yess. lyd er viktig. mer info om bilder: viewtopic.php?f=9&t=206917
Nicklas Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 ja ! Tusen takk, skal prøve å få lastet opp bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå