Gå til innhold

Tips til nytt Eksosanlegg til E39 ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er på utkikk etter ny eksos , bakre potte og stuss vist dere skjønner meg, til BMW 520IA 2002 Modell :)

Lyst på et eksos anlegg som ikke bråker så fryktelig mye på vanlig kjøring, Men ved gasspådrag så kan det jo bli litt kvassere lyd på Sekser motoren :D:D

Skrevet

det ser slik ut

20120524_194229.jpg

består av 1 stk dobbel endestuss fra bilxtra, 900kr, og litt 2.5" rør, bøyer og overgang fra biltema.

joda, lettere å bestille seg noe ferdig, men jeg syntes halve morroen er å lage selv

Skrevet
det ser slik ut

består av 1 stk dobbel endestuss fra bilxtra, 900kr, og litt 2.5" rør, bøyer og overgang fra biltema.

joda, lettere å bestille seg noe ferdig, men jeg syntes halve morroen er å lage selv

Det er jo nesten HELE moroa :D

Skrevet

Ja er sant det da:) bare så synd at jeg ikke har nå ordentlig " mekkegarasje" for tiden...

Var veldig bra på din 5 serie da:)

Hvordan blir lyden da?:D

Har jo bare lyst på litt mere lyd ved gasspådrag :D

Og blir det godkjent ved evt eu kontroll?

Fyrer løs med mange spørsmål, da jobben min er og bygge hus , men lidenskapen er BMW :)

Så setter stor pris på all hjelp og tips!

Skrevet

takk for det :)

er masse lyd. var hos vegvesen for noen uker siden og godkjente senkesettet, og 4 uker tidligere ble jeg stoppet i utekontroll, dem sa ikke noe på eksosen.

tja, godkjent skal den vel bli, da jeg har litt bekjente.

min jobb er og å bygge hus, men har bil som hobby og lidenskap ;)

Skrevet

Okei :) Men med tanke på vist man skal på langtur? det går fremdeles an og sitte i bilen og ha en normal samtale ? :P

Ja blir vel på samme måte som meg og, bare at jeg ikke har så utrolig stor peiling på Bil da :)

Har også BMW som står på ST skilt som har gådd i Bergen en gang i tiden :)

Skrevet

går helt fint.

vi kjørte bergen- kristiansand - bergen i sommer, ikke noe å klage på. har 2 unger på 3 og 8, ingen klaging derfra heller.

off, stakkars deg, bergen = rust? :P

Skrevet

Okei :)

såppas ja, men kan vel tenke meg at lyden er ganske så rå og da!

Da har jeg en overaskelse til deg, vært 2 eiere på Bilen før meg, begge over 50 år, Førstemann som hadde bilen bodde i Bergen, men hadde den bare i 1 år, og var veldig nøye med Bilen og vært tectyl behandlet flere ganger siden den var ny i 2002 :P

Så ble Bilen solgt fra Bergen og til Kristiansund og er 100% rustfri enda, nå har jo bilen kommet til Trondheim og har gådd 132 000++ så får håpe det ikke blir så mye salting i vinter :D

Har store problemer med å laste opp Bilde og evt profil bilde på dette forumet, kjenner du til dette ? :)

Skrevet

er ganske bra lyd ja :)

såpass ja, heldig den bilen da :P

profilbilde må være så og så lite.

bildene jeg laster opp går via photobucket.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...