sel90 Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 som overskriften så har jeg problem med å åpne bakluken. Hører at motoren tikker noen sekunder når jeg trykker på knappen så slutter det, men bakluka kommer ikke opp.. Får ikke brukt nøkkelen heller. Ingen knapp inne i bilen får å åpne. Feller baksetet ned, men der er det vegg så jeg kommer ikke gjennom :s Hvordan skal jeg få opp den jævla bakluka?? Takk for svar på forhånd.. 1996 Bmw 520i E39
Simentp Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Hvis du setter nøkkelen i nøkkelhullet og vrir mot klokka så kommer det opp
sel90 Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2012 Det er en sedan.. Hehe, jeg får ikke nøkkelen inn i hullet en gang den har vell aldri blitt brukt før så den har sikkert rusta fast eller noe :S Kan det hjelpe med låsespray eller noe sånt?
Simentp Skrevet Oktober 5, 2012 Skrevet Oktober 5, 2012 Det er en sedan..Hehe, jeg får ikke nøkkelen inn i hullet en gang den har vell aldri blitt brukt før så den har sikkert rusta fast eller noe :S Kan det hjelpe med låsespray eller noe sånt? Hehe, da er det litt værre, prøv med låsespray evt WD-40/5-56 eller noe sånt å se om det hjelper. Skal ihvertfall funke å åpne den manuelt via nøkkelhullet så lenge det er sedan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå