in2you Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Heisann, ønsker å kjøpe en pen E46 Coupe, helst med R6 motor og ikke kjørt for langt. Maks pris ser eg for meg er cirka 100 000kr, så har du planer om å selge en fin coupe er det bare å gi lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Vurderer å selge min jeg, men prisen ligger nok over 100 da men.. Er en 2004 320ci som har gått ca 160. Skal bytte frontrute i den nå, og Eu godkjenne den før eventuelt salg. Veldig god bil. Selges for 150. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Takk for tilbudet men 100 000 er det eg er villig til å bruke på en bil nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Skal ha min inn til service og eukontroll på mandag, så vurderes salg etterpå. Tenkte å sette den til 110000, men bud vurderes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Den er grei, bare gi meg en lyd du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Da var bilen eugodkjent og hatt oilservice. Det ble nye skiver, klosser og bremseskjold bak, pluss noe bremseslanger og slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Takk for at du gir meg beskjed, men har akkurat hentet meg en E46 lykke til med evt. salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Grattis med nybil. egentlig helt greit, da jeg har vurdert att og fram mange ganger iløpet av siste uken, så nå beholder jeg den heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå