Dirty Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37561832
a100abt Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Litt tilleggsinformasjon om noen ønsker, disse kan få oppjustert hengerevne til 2000 kg. Om den ikke er oppjustert på pumpa, så yter den raskt vesentlig mer om mengdeskruen justeres en omdreining eller så. Bare gi beskjed om du ønsker innlegget sletta! Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2
Ballder Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Litt tilleggsinformasjon om noen ønsker, disse kan få oppjustert hengerevne til 2000 kg. Om den ikke er oppjustert på pumpa, så yter den raskt vesentlig mer om mengdeskruen justeres en omdreining eller så. Siden bilen er solgt, så kjører jeg litt OT her jeg. Vil egentlig bare si at det det gir jævlig lite ekstra ytelse ved å justere opp mengden på en sugediesel dersom den ikke var feiljustert fra før.
Dirty Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 har stilt den på noe sykebil modus som de kalte det på gumpen gikk ikke noe bedre drakk bare mer diesel Hehe
a100abt Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Vel, det er hva dere sier, og hva 90 % har erfart at IKKE stemmer Inkludert meg selv. Min var korrekt justert, og ble justert opp betraktelig. Ja den bruker mer diesel, ikke akkurat så rart, men den klarer også å holde vesentlig høyere fart i motbakker med samme last. Dessuten, en kunne få tunet disse på dette viset, med godkjenning, da ble de opplyst til å være 90hk og da med uvesentlig sortrøyk. For å snu på det, kanskje innspr.tidspunkt er helt feil på de som ikke opplever økning i effekt da?
brunsame Skrevet Oktober 5, 2012 Skrevet Oktober 5, 2012 Var da som svarte at denne var solgt!:/ har lenge vert på jakt etter noe slikt! kunne den kjøres på vanlig personbil? Eller måtte man ha liten lastebil?
a100abt Skrevet Oktober 5, 2012 Skrevet Oktober 5, 2012 Var da som svarte at denne var solgt!:/ har lenge vert på jakt etter noe slikt! kunne den kjøres på vanlig personbil? Eller måtte man ha liten lastebil? Denne var nok klasse B med maksimalt totalvekt 2800kg tenker jeg... Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2
Dirty Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 Var da som svarte at denne var solgt!:/ har lenge vert på jakt etter noe slikt! kunne den kjøres på vanlig personbil? Eller måtte man ha liten lastebil? Skal selge den igjen om du er intr
Dirty Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 Pris og Info står i finn.no annonsen årsavgift kommer utenom da jeg kjøpte bilen tilbake just for 30 000.- Men har kommet over ei biltralle jeg ikke kan si nei til
Dirty Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 Bumpi ryker ut på finn nå straks, siden jeg har fått tak i biltralle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå