Jass Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Har en 05 x3 uten takluke og oppdaget masse vann i gulvet på passasjersiden. Skjønner ikke hvor dette kommer ifra og håper at noen her inne kan være til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 En typisk feilkilde er at fuktsperren bak dørtrekket ikke er tett i nedkant av dør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedman Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 På en bil jeg hadd en gang så var det løv osv i en drenering rett nedenfor frontruta, i overkant torpedovegg, som hadde gått tett. Det resulterte i at det kom inn vann på passasjerside. Vet ikke om det er slik på din bil, men kan kanskje være lurt å sjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jass Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Takk for svar. Skal ut og sjekke det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jass Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 får ikke av dørtrekket! fant en skrue som jeg skrudde ut ved hendelen. hvordan får jeg den av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedman Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Søk på youtube på x3 Speaker Upgrade Install. Der viser han steg for steg hvordan han fjerner dørtrekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jass Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Speedman your the man Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedman Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Speedman your the man Hyhgelig å kunne være til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Er nok fuktsperra i dørtrekket. Bytt ut og klin på ny guffe bak trekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Har det samme problemet, passasjerside bak er våt. Sjekket fuktsperre på begge dørene på passasjersiden, de var hele og pene. Dreneringshull under dørene var også bra. Hvor feilsøker jeg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 (endret) Ivan, ville sjekket bagasjerommet for fukt. Vann kan renne framover under/inni setet. Ellers så ville eg gått over dørpakningen og. Gje ein lyd når du har sjekket Endret Juni 8, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå