BmwM46 Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Ønsker å kjøpe 2 fremstoler i skinn helst elektrisk med varme, men alt er til vurdering Om noen skulle hatt den puten helt mot døren bak på høyreside i svart skinn er jeg meget int , mangler denne til min ! Send pm eller skriv her ! Håper på noen raske tilbakemeld Trenger fort
Eirik Viste Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 Jeg har 2 framstoler fra en E46 330 i sort skinn. Ikke elektriske, men tror at de har varme. Setene kommer fra en bil med kun 30.000 kjørte km og skinnet er i topp stand. Skumgummien er fast og fin. Men bilen har vært i en elv pga utforlkøring. Setene er tørre etter å ha vært lagret 4 år i en tørr kjeller. Det er rust i understellet, men jeg kjøpte et par vanlige E46 stoffstoler med understell som er uten rust. Hvis du bytter over understellet selv kan du kjøpe setene for 1.200 kr. Hvis jeg setter setene i stand selv koster de 2.000 kr. Innen 2 til 3 uker skal jeg reise med fergen fra Kristiansand. Da kan jeg ta setene med i bilen. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
BmwM46 Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 Jeg har 2 framstoler fra en E46 330 i sort skinn. Ikke elektriske, men tror at de har varme.Setene kommer fra en bil med kun 30.000 kjørte km og skinnet er i topp stand. Skumgummien er fast og fin. Men bilen har vært i en elv pga utforlkøring. Setene er tørre etter å ha vært lagret 4 år i en tørr kjeller. Det er rust i understellet, men jeg kjøpte et par vanlige E46 stoffstoler med understell som er uten rust. Hvis du bytter over understellet selv kan du kjøpe setene for 1.200 kr. Hvis jeg setter setene i stand selv koster de 2.000 kr. Innen 2 til 3 uker skal jeg reise med fergen fra Kristiansand. Da kan jeg ta setene med i bilen. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Er det vanlig stoler eller sportstoler i skinn ?
Eirik Viste Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 Det er vanlige stoler. Men de har mer sidestøtte enn vanlige stoler, mener jeg. Er opptatt med å hugge en bil denne helgen. Men kan få tatt bilder i neste uke. Eirik-
BmwM46 Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 Gjør det ! Tar di om det er noe ala sportstolene:)
BmwM46 Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 Sånne som dette jeg ønsker å kjøpe ! Betaler bra !
Eirik Viste Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Du må forandre annonsen din til at du ønsker å kjøpe sportsskinnstoler til E46. Jeg har ikke sånne stoler. Og du må nok ut med en del tusenlapper for å få tak i slike. Eirik.
Bjanne Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 jeg har sportskinn stoler full elektriske som har stått i en coupe. passer i sedan og om det er det du har. må bare bytte om på den ene skinnen. gjorde det for 2 år siden, husker ikke helt hvordan det var men var ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå