Gå til innhold

Diskusjoner rundt ombygging og letting av E36

e30 tic
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tips fra bt, hvist en vil bygge om en bil, ta en bil i utgangspunkt med stor motor, da er det lettere og overholde vekta!

Det vet jeg.. men hadde en tanke om at kansje impulskjøpet mitt også kunne godkjennes :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare følge med her, om det kommer noe spennende informasjon.

men ser det ikke ut som det lar seg gjøre da, for din del, om du får slanka den nok ? har du veid den nå?

blir frustrert av å se, og erfare hvor totalt forskjellig de forksjellige stasjonene forholder seg til godkjenninger :/

Han jeg snakka med på svv her i byen, når jeg ble stoppa, sa bla at SFOOR var nedlagt.. Jeg viste jo at han tok feil, men ikke vits å diskutere med han. På en søknad jeg sendte i fjor vinter, svarte han som han ikke skjønte hva jeg snakka om gang. Det var en enkel og oversiktlig søknad, basert på Hartge papirene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra svar på søknad det der da! Det står jo i praksis at du kan ribbe en 320, sveise forsterkninger, montere alle m3 deler, ta firehjulskontroll og vise bilen :)

Ja det har alltid vært en fordel å bygge om innenfor en model serie..

Litt av grunnen til at svaret er så enkelt er jo at jeg allerede i søknaden har lagt ved den dokumentasjoen dem forlanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også svar etter en uke- halvannen.

Noen som har godkjent på Jessheim trafikkstasjon?

Hører mange sier det er et problem med vekter, men fikk en kollega med et par og 90 modell 325 coupe til å veie bilen sin og det var under de vektene jeg måtte holde meg til på min 96 318. :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Ringte og snakka med Statens Vegvesen idag, og det er nok jeg som har feil tolket litt måten di har svart på i brevet. Det kan registreres ned antall sitte plasser men da må setene være fysisk fjernet, før i tiden (frem til 2007) fikk man feks beholde baks eter mens i vognkortet var den regget ned til 3 seter. Det er det altså slutt på.

Da ser jeg lyst på ombygging av 316 igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...