e30 tic Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Det ble litt diskusjoner i en annen tråd så tenkte det heller kunne fortsette her. Jeg ønsker å godkjenne min E36 som M3, men er litt i tvil om det lar seg gjøre i praksis lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 er ikke til å bli klok på, vi sendte søknad på min e46 rett før jul 2012. Var viktig med riktige vekter osv men på bur så sto det. ok på halvbur, helbur ikke ok! Min er godkjent i år med halvbur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkenna Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 bt i oslo godkjente akkurat en e36 ombygd til m3 forje uke som var for tung å ble nedregga til 4 seter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Er nok noe ulik praksis ute å går da ja. får ta å ringe å høre litt med Bakkevigen, gidder ikke legge masse tid i det dersom det er fullstendig bortkastet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 tips fra bt, hvist en vil bygge om en bil, ta en bil i utgangspunkt med stor motor, da er det lettere og overholde vekta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 tips fra bt, hvist en vil bygge om en bil, ta en bil i utgangspunkt med stor motor, da er det lettere og overholde vekta! Det vet jeg.. men hadde en tanke om at kansje impulskjøpet mitt også kunne godkjennes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 ok hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Må bare følge med her, om det kommer noe spennende informasjon. men ser det ikke ut som det lar seg gjøre da, for din del, om du får slanka den nok ? har du veid den nå? blir frustrert av å se, og erfare hvor totalt forskjellig de forksjellige stasjonene forholder seg til godkjenninger :/ Han jeg snakka med på svv her i byen, når jeg ble stoppa, sa bla at SFOOR var nedlagt.. Jeg viste jo at han tok feil, men ikke vits å diskutere med han. På en søknad jeg sendte i fjor vinter, svarte han som han ikke skjønte hva jeg snakka om gang. Det var en enkel og oversiktlig søknad, basert på Hartge papirene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Bra svar på søknad det der da! Det står jo i praksis at du kan ribbe en 320, sveise forsterkninger, montere alle m3 deler, ta firehjulskontroll og vise bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Bra svar på søknad det der da! Det står jo i praksis at du kan ribbe en 320, sveise forsterkninger, montere alle m3 deler, ta firehjulskontroll og vise bilen Ja det har alltid vært en fordel å bygge om innenfor en model serie.. Litt av grunnen til at svaret er så enkelt er jo at jeg allerede i søknaden har lagt ved den dokumentasjoen dem forlanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkenna Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 har akkurat sendt inn en søknad på turbobygg på min e30 så håper dem er kjappe med å gi et vettug svar å håper dem sender svaret på mail som jeg gjorde hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Til dere som skal sende søknad: opp.ombygg.ro@vegvesen.no Sendte på en mandag og fikk svar(brev i postkassen) mandagen etter, godkjent selvfølgelig (E36 320 til M3 3.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Til dere som skal sende søknad: opp.ombygg.ro@vegvesen.no Sendte på en mandag og fikk svar(brev i postkassen) mandagen etter, godkjent selvfølgelig (E36 320 til M3 3.2) det var kjapt, nå er det jo et veldig vanlig ombygg.. Men for oss har det alltid tatt 1-2 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Jeg fikk også svar etter en uke- halvannen. Noen som har godkjent på Jessheim trafikkstasjon? Hører mange sier det er et problem med vekter, men fikk en kollega med et par og 90 modell 325 coupe til å veie bilen sin og det var under de vektene jeg måtte holde meg til på min 96 318. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Ringte og snakka med Statens Vegvesen idag, og det er nok jeg som har feil tolket litt måten di har svart på i brevet. Det kan registreres ned antall sitte plasser men da må setene være fysisk fjernet, før i tiden (frem til 2007) fikk man feks beholde baks eter mens i vognkortet var den regget ned til 3 seter. Det er det altså slutt på. Da ser jeg lyst på ombygging av 316 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå