Christian_1992 Skrevet Oktober 5, 2012 Skrevet Oktober 5, 2012 Selger en nesten ubrukt lakksprøyte som er bare brukt til å lakkere 2 dører. Sata Jet 3000 HVLP (High Volume Low Pressure) Digital Spesifikasjon: 1,3 Dette nyutviklede dysekonseptet betyr enda bedre forstøving, fargetreff og bredere sprøytebilde som igjen gir høyere arbeidstempo. Perfekt for bruk av base og klarlakk, enda bedre overflatekvalitet og skinnende finish. Passer for alle vannbårne og Løsemiddelbasert materialer. Tilfredsstiller alle VOC regulations med hensyn til løsemiddel reduksjon og materielle besparelser-av hensyn til miljøet. Transfer virkningsgrad: - 65%, lav overspray forstøving. Luft forbruk: 430 Nl / min (15,2 cfm), 2 bar (29,0 psi) Vekt inkludert kopp: Standard: 651 g - DIGITAL: 702 g Nypris per i dag er 7499,- kr For dem som ønsker så kan jeg også selge Sata friskluftsmaske (brukt 1 gang) Kan selges billig siden jeg bruker den ikke lengre Jeg kan laste opp et bilde for dem som ønsker det Alle bud er velkommen
jakobm5 Skrevet Oktober 5, 2012 Skrevet Oktober 5, 2012 Selger en nesten ubrukt lakksprøyte som er bare brukt til å lakkere 2 dører.Sata Jet 3000 HVLP (High Volume Low Pressure) Digital Spesifikasjon: 1,3 Dette nyutviklede dysekonseptet betyr enda bedre forstøving, fargetreff og bredere sprøytebilde som igjen gir høyere arbeidstempo. Perfekt for bruk av base og klarlakk, enda bedre overflatekvalitet og skinnende finish. Passer for alle vannbårne og Løsemiddelbasert materialer. Tilfredsstiller alle VOC regulations med hensyn til løsemiddel reduksjon og materielle besparelser-av hensyn til miljøet. Transfer virkningsgrad: - 65%, lav overspray forstøving. Luft forbruk: 430 Nl / min (15,2 cfm), 2 bar (29,0 psi) Vekt inkludert kopp: Standard: 651 g - DIGITAL: 702 g Nypris per i dag er 7499,- kr For dem som ønsker så kan jeg også selge Sata friskluftsmaske (brukt 1 gang) Kan selges billig siden jeg bruker den ikke lengre Jeg kan laste opp et bilde for dem som ønsker det Alle bud er velkommen pris på begge deler?
Christian_1992 Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2012 Sprøyta koster 7499,- kr nypris hos haraldsen farvehandel i dag, men jeg kan gå en del lavere og masken koster vel 1500 + men den seller jeg nesten gratis. Kom med et bud da
Christian_1992 Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Fått bud på 2200,- kr noen som er int? dette er KUN brukt 1 gang og kostet 10 tusen nytt.
Christian_1992 Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Kansje det jo mindre ingen andre byr noe høyere har 2 andre som er int som svarer nokk senere i løper av dagen. forresten hvilket fylke holder du til?
jakobm5 Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 Møre og romsdal men har kjenning som kjører til oslo støtt:)
knoskar Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 Jupp Pluss frakt såklart Har du bilder forresten ?
Christian_1992 Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2012 Skal sende deg bilder når jeg kommer hjem fra jobb er hjemme klokka 5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå