UFC Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Heisann! Selger en e36 320 coupe, 1994 mod, rullet 213.000 km. Mörkeblå farge, veldig fin. 95% rustfri Bilen er FULL FULL M3 utvendig + frontleppe med gt-splittere, motorsport bakluke med vinge, motorsport felger, bakrutesenker, öyelokk, stabstang i bagasjrommet, sentrallås ++ og m3 deler innvendig. sort skinninteriör, Sort taktrekk, m girkule med lys, m3 ratt, ///m speedometer, helt nye Schmiedmann gulvmatter. Bilen har også senkesett, Veldig töffe lys forran med FULL xenon osv.. Var nylakkert i vinter men tidligere eier kräsjet den. Bilen er blitt fikset opp igjen og trenger KUN lakkering på noen steder for å bli 100% ströken. Trenger også å EU-godkjenne, men det skal ikke väre noe problem hvis du bare bytter håndbrek vaier OG ABS lampa som kommer og går. Har ikke merket noe flere feil. Også må den inn på teknisk kontroll på vegvesen. Pgv: ratt, baklykter, frontlysa, og senkesett. Jeg har byttet ratt og baklykter. Ellers så er det bare bytte frontlykter og sette på orginale stötdempere midlertidig og vise den så bytte tilbake. Gjort det för på andre biler. Årsavgift er betalt! Jeg tenkte 25.000 ,- (BUD) Pris kan diskuteres ved veldig hurtig avgjörelse! Bilen er verdt 40-50 om man invisterer 10 tusen, det er inkludert lakkering og alt innen eu-kontroll osv. Har en som kan profflakkere det som trengs for 5-6 tusen. Men har ikke noe vilje til det lenger nå som jeg har kjöpt meg en e92. Ellers så er det noen deler som også fölger med, feks: höytalere, ekstra sett med lykter osv osv.. Bilen har skilter og er FULT kjörbar. Jeg holder til i Buskerud. Mjöndalen, ved Drammen! TLF: 95841310 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 23.000 kr idag! inkludert omregistrering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå