Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal hogge en E36 1995 328i Touring. 5 trinns man. kasse. 287.000 km. Motoren fungerte fint hjem fra Tyskland uten problemer. Ingen vann eller oljeforbruk. Har kjørt bilen ca 2.000 km. Komplett motor med hjerne(inkl EWS deler og nøkkelchiper), LMM og luftfilterboks selges ikke under 10.000 kr. Girkassen er myk og lett å gire med. Ingen ulyder. 3.200 kr. Jeg har momset bilen inn og har papirene i orden for dere som skal bygge om.

Karosseridelene er stort sett bare boss. Bulker og rustflekker overalt. Har orig. sideskjørt som er skrudd fast noen plasser under, men er i og stand. PDC bakfangeren har en liten skade og en del skraper, men skal vel lakkeres uansett. Tror ikke jeg har mye tid til å demontere tidkrevende deler. Får se hvilken respons det er på delene.Bilen er utstyrt med ASC, PDC, klima, stor BC, 4 X el.vindu og cruisekontroll. Fast hengerfeste inkl. kabelnett, forsterkningsbraketter og bolter.

Bilen har sorte dørsider. Slitt sportsstol i stoff. 15" krysseikete felger med bra sommerdekk. Framlyktene er ikke i god stand, men er uten sprekker. Baklyktene med gul blink er helt fine. Tannstangen er uten slakk og er tight og fin

Diffen og bremsene bak er bra. Skal prøve å få ut drivakslingene og. Disse delene er kanskje reservert.

Dere kan gjøre en forespørsel om deler som trenges. Ring helst siden jeg er opptatt med å skru. Da kan jeg jobbe mens jeg snakker. Priser tar for lang tid å liste opp nå. Men spør gjerne om pris.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...