Gå til innhold

E36 M3 suge Hk "S50B34"- banebil.


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Gromt bygg! Lest hele tråden nå og må si jeg nesten gleder meg like mye som deg til at den er ferdig!:D Dette har jeg troa på :D. Ganske spent på hvor lett du kan få den også:)

Og ang de skruene til dash'n, der brukte jeg bare ett bits og liten skiftnøkkel som jeg skrudde innpå bitset:D

Må si du får tak i mye gromme deler!! Mye jeg ikke har sett før:)

Følger med her!:)

Takk for det, moro å høre :-)

Anngående vekt, så er jeg litt i tenkeboksen om dagen. Vurderer frem og tilbake om jeg skal fjerne hele varmeapperatet med register å det hele.

Når jeg uansett skal fjerne AC så oppnår en ikke mye kjøling i bilen med bare vanlig varmeapperat/vifte. Skal jo også bare bruke den på sommeren. Mot er jo selvsagt problemer som oppstår ved regn/fukt som gjør at det vil dugge.

Men skal ha slisse åpninger i lexan rutene, så får jo inn litt luft der. Samt tenker på å sette en enkel vifte inne i bilen...

Noen som har noen meninger/erfaringer med dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips, behold org vifte og varme app.

Fjernet dette i skylinen, der fikk jeg kjempe problemer med dugg når det regnet, selv med vifte på dashbordet.

Trodde ikke den skulle komme fra deg;-) Forsøkte du da å ha på noe på innsiden av rutene for å motvirke dugging? Fikk et tips om dette fra en som kjører rally som sleit veldig med dugg spesielt under vinter-rallyene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips, behold org vifte og varme app.

Fjernet dette i skylinen, der fikk jeg kjempe problemer med dugg når det regnet, selv med vifte på dashbordet.

Trodde ikke den skulle komme fra deg;-) Forsøkte du da å ha på noe på innsiden av rutene for å motvirke dugging? Fikk et tips om dette fra en som kjører rally som sleit veldig med dugg spesielt under vinter-rallyene...

prøvde spyleveske, rainex +++, det er mye som fungerer sånn nesten, men velig lite som er så presist som org systemet, har du veid alt ?

om du bytter ut den dobble ac vifta med enkel sparer du noen kg.

det var aldri no problem på varme dager hvor 4 giret fikk jobbet tungt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Org ac, kompressor, rør osv. veier veldig mye. Men ville heller hentet igjen de kiloene på noe annet. Evnt satt inn vanelig varmeapp fremfor AC... Den er jo mye lettere.. :) Jeg fjernet ac i bilen min og bruker kun varmeapp..:) Den AC kompressoren kan man drepe folk med altså :P Kult bygge. gleder meg til og følge med på denne fremover og satse på at jeg får sett den i aksjon til sommern. :) Keep up the good work !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Org ac, kompressor, rør osv. veier veldig mye. Men ville heller hentet igjen de kiloene på noe annet. Evnt satt inn vanelig varmeapp fremfor AC... Den er jo mye lettere.. :) Jeg fjernet ac i bilen min og bruker kun varmeapp..:) Den AC kompressoren kan man drepe folk med altså :P Kult bygge. gleder meg til og følge med på denne fremover og satse på at jeg får sett den i aksjon til sommern. :) Keep up the good work !

Takk takk :-)

Alt iht AC skal med 100% sikkerhet bort.

Selve varmeapperatenheten og registeret veier også ganske mye uten at jeg kan si eksakt hvor mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant! Mye håper du vekta havner på da ?..

Har ikke noe tall-mål, egentlig bare så lett som mulig uten å begynne å kappe ut deler av bilen;-) Vet at en E36 M3 coupe som går i Kumho-cup i England veier 1040kg !!! Men han har gått drastisk til verks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smør ren Zalo på rutene! :) Da slipper du alt av duggproblemer. Jeg har brukt det trikset i alle år når jeg har kjørt bilcross og rallycross :) Har aldri svikta.

Takk for den :-)

Har også fått tips om å smøre frostvæske på vinduet, har testet det og det fungerer ok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...