Gå til innhold

E36 M3 suge Hk "S50B34"- banebil.


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Se her ja, ble E36 på deg igjen også. E36 banebil er ikke feil :)

Er jo e36 tilhenger jeg ;-)

Har faktisk siden 1998 hatt en eller annen versjon av e36 karosseriet hele tiden...

Godt og høre :) aha kun sett 328en og m3 compacten du hadde jeg da. blir vertfall moro og følle med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute å kjørte bilen en tur i går, merket godt at den er lettere nå. Virket litt for lett i hekken, men en spoiler skal på. Så håper det kan gjøre susen :)

Er par deler til er underveis, som jeg manglet:

Føringer for luft til bremseskivene

g999ae3z9z12s5n62h45.jpg

Blir da sittende sånn for å føre luft inn til senteret på bremseskivene.Hindrer da fading og forlenger også levetiden på br.skivene og klossene. Med at temperaturen blir lavere.

67c9orpig9q7zgm5u87d.jpg

Rouge Engineering diff lokk med kjøleribber, som også gir plass til doblet mengde olje på diffen :)

For å ytterligere bedre kjøleevnen

zvbfriyh99qrwlqinwes.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute å kjørte bilen en tur i går, merket godt at den er lettere nå. Virket litt for lett i hekken, men en spoiler skal på. Så håper det kan gjøre susen :)

Er par deler til er underveis, som jeg manglet:

Føringer for luft til bremseskivene

[ Bilde ]

Blir da sittende sånn for å føre luft inn til senteret på bremseskivene.Hindrer da fading og forlenger også levetiden på br.skivene og klossene. Med at temperaturen blir lavere.

[ Bilde ]

Hvor handlet du disse?

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute å kjørte bilen en tur i går, merket godt at den er lettere nå. Virket litt for lett i hekken, men en spoiler skal på. Så håper det kan gjøre susen :)

Er par deler til er underveis, som jeg manglet:

Føringer for luft til bremseskivene

[ Bilde ]

Blir da sittende sånn for å føre luft inn til senteret på bremseskivene.Hindrer da fading og forlenger også levetiden på br.skivene og klossene. Med at temperaturen blir lavere.

[ Bilde ]

Hvor handlet du disse?

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Fra USA, diverse nettbutikker har sånne f,eks Turner Motorsport eller VAC motorsport :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye veier luka? byttet taktrekk ett par ganger og det er en del vekt :)

Ser det flere steder står 18-20 kg med taklukemotor. Og den vekta er jo egentlig på værst tenkelige plass med tanke på banekjøring. Denne "takluke erstatteren" veier 2-3 kg :-)

Og jeg fjerner jo også alt taktrekk, stolpedeksler,solskjermer osv.

Så har svart komplett taktrekk til salgs;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips, solskjermer er meget kjekt og ha!

Vekt vettu :-) Blir vel nesten like stor effekt som å ta mobilen ut av hanskerommet;-)

Neida, skal ha bredt klistermerke i toppen av frontruta, som jeg håper senker utsikten nok så sola ikke blir noe problem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye veier luka? byttet taktrekk ett par ganger og det er en del vekt :)

Ser det flere steder står 18-20 kg med taklukemotor. Og den vekta er jo egentlig på værst tenkelige plass med tanke på banekjøring. Denne "takluke erstatteren" veier 2-3 kg :-)

Og jeg fjerner jo også alt taktrekk, stolpedeksler,solskjermer osv.

Så har svart komplett taktrekk til salgs;-)

Hvor kjøpte du den erstatteren og pris? Jeg må kansje til med noe slikt for å få ned vekten mtp godkjenning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...