Gå til innhold

E36 M3 suge Hk "S50B34"- banebil.


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Mye veier luka? byttet taktrekk ett par ganger og det er en del vekt :)

Ser det flere steder står 18-20 kg med taklukemotor. Og den vekta er jo egentlig på værst tenkelige plass med tanke på banekjøring. Denne "takluke erstatteren" veier 2-3 kg :-)

Og jeg fjerner jo også alt taktrekk, stolpedeksler,solskjermer osv.

Så har svart komplett taktrekk til salgs;-)

Hvor kjøpte du den erstatteren og pris? Jeg må kansje til med noe slikt for å få ned vekten mtp godkjenning

Jeg kjøpte den av en privatperson i USA, ga vel 1800.-kr. Fant han på et amerikansk BMW forum. Men bare søk på nettet så finner du masse ulike varianter fra div firmaer.

Men spørs vel om de godtar en sånn luke ved godkjenningen din..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde litt kveldsarbeid i sofaen nå, la på mørk Lamin-x film på ene hovedlampa. Har ikke noe behov for lyseffekten å i og med at det skal sitte en svart lakkert lufttrakt istedet for andre hovedlampa. Så blir det ganske bra match, samtidig som denne vil tåle steinsprang og annen sprut bedre :-)

Før

zepeturu.jpg

Etter

juma2umu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket merke er det på eksos`n?

Fremre rør er Supersprint( den jeg advarte mot lydmessig) Så gambler litt her... Men gir Scorpion bakpotta mye av skylda for den sykt høye lyden sist. Scorpion bakpotta var jo nesten bare en tom blikkboks!! Så håper det kan funke med BMW Motorsport/Supersprint bakpotta som jeg skal ha nå;-)

Det står Supersprint på bakpotta med nr, men var i kontakt med Supersprint og sendte de bilde av nr osv. Men de kunne ikke kjenne den igjen... Selger hevder at den kommer fra BMW motorsport, men de kunne heller ikke bekrefte nr... Og enderørene er modifisert.. Jeg kjøpte den i Italia i alle fall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her et par "filmer" som sier litt om hvordan lyden i eksosen ble.

Den første her tatt opp rett etter oppstart på tomgang:

http://youtu.be/MIId4YE8ScE

Og en til for å høre hvordan lyden ble inne i coupen, når den er ribbet.

Var veldig spent på om lyden ble for voldsom i coupen, men var jo helt ok.

http://youtu.be/crCb2zOxY3g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket merke er det på eksos`n?

Fremre rør er Supersprint( den jeg advarte mot lydmessig) Så gambler litt her... Men gir Scorpion bakpotta mye av skylda for den sykt høye lyden sist. Scorpion bakpotta var jo nesten bare en tom blikkboks!! Så håper det kan funke med BMW Motorsport/Supersprint bakpotta som jeg skal ha nå;-)

Det står Supersprint på bakpotta med nr, men var i kontakt med Supersprint og sendte de bilde av nr osv. Men de kunne ikke kjenne den igjen... Selger hevder at den kommer fra BMW motorsport, men de kunne heller ikke bekrefte nr... Og enderørene er modifisert.. Jeg kjøpte den i Italia i alle fall :-)

Garrett vet jeg har noen bra lyddempere, de hjelper visstnok bra på effekten også. :D:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...