bobbo1990 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 bilen gjekk heilt fint til eg stoppet den på fredag og no får eg ikkje start! har ladet batteriet sjekket sikringer til bensin pompa den får bensin og start motor sveiver rundt men får ikkje start noen forslag om hva dette kan være ????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobbo1990 Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 noen som har en id på ka det kan være ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 En av disse sensorene som sitter på motoren kan jo ha tatt kvelden? Er nok andre her som kan dette bedre enn meg, men er vel 2-3 forskjellig sensorer som kan føre til at motoren ikke vil starte om disse sensorene er defekte..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobbo1990 Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Kjem desse sensorane fram om eg tar ein diagnose på bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 sjekk veivsensor. den kan du ohme, mellom pin 1 og 2 mener jeg. skal være rundt 550ohm. er det mega ohm så er den gåen, og den vil ikke starte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobbo1990 Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 defekt veiv sensor feilsøkte bilen og dei feilo so kom opp var dårlig kontakt til hjerne og defekt bensin pompe.. ingenting på veivsensor så til di som får dette problemet i fremtiden bytt veiv sensor først takker for svar på forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Greit å vite Godt du fikk igang bilen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå