Haakjin Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Skal nå ha en liten garasjerydding siden jeg skal flytte til litt mindre lokaler, så kan ikke spare på deler lenger. Jeg har det meste til E28. Og utrolig mye deler til M30. Er på sjøen nå, så får ikke lagt ut bilder, men bare send pm, skriv her, så svarer jeg så fort jeg kan. Bare spør om du er ute etter noe til E28/M30 Har også en strøken Dieselveiv fra M21 med tilhørende oljepumpe som er fint på turbobygg på M20, eller ombygging til 2.7 sugis. Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Bump. Jeg har både en 2.5, 2.8 og 3.5 blokk liggende. Har topper til alle tre som kan følge med også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Mye skal du ha for en b35 topp? Har du no orginale kammer liggende å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Har vell ingen B35 topp i den forstand. Har B34 kammer og topper i massevis. Har for eksempel en som er ny plana og slipa ventilseter på. En tom topp. Har to orginal kammer i bra stand også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Bud på 2500 for M21 veiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 M21 veiv solgt! Mange deler igjen , de går billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
justic Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Har du alt som trengs for å bygge servo på m10 motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Nei, det er det vell heller dårlig med detsverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Har du facelift frontfanger? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Komplett b34 topp? Evt kan du sette sammen den overhalte? Og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Har du facelift frontfanger? Mvh Mener du selve frontplata nå? Jeg har desverre ingen av de til overs da, enest en som er litt kræsja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Komplett b34 topp? Evt kan du sette sammen den overhalte? Og pris? Hei! Jepp, jeg har deler nokk til å sette sammen en strøken B34 topp som er planet og har slipte ventilseter. Gi meg ett bud på pm så kan jeg fort sette sammen en topp til deg Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Har du facelift frontfanger? Mvh Mener du selve frontplata nå? Jeg har desverre ingen av de til overs da, enest en som er litt kræsja Tenker på den som sitter under støtfangeren ja. Den tynne blekkplata Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå