Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo, har vert så glup at jeg har levert fra meg en 725tds til noe litauere som skulle bytte motor i bilen for meg. bilen skulle vert ferdig for en god stund siden men har vert mye surr at og fram. og nå får jeg ikke tak i de lengere.

så det jeg lurte på var om noen i nerheten kunne svinga innom og sett om bilen min faktisk sto der fortsatt og om det var noe folk der. har selvfølgelig vert der nede et par ganger. men er begrensa hvor mange turer jeg vill kjøre at og fram (bor et stykke unna og har jo heller ikke bil så må låne og herje)

adressa hvor jeg leverte bilen og hvor verkstedet demmes er er Stokke ravei 788.

viss det er noen som skulle kjørt forbi der en dag og var frista til og svinge innom så kan den engelen ringe meg på 92464585 :) takker så mye, dette begynner og iritere meg noe vakent!

her er et bilde av hvor det er. har til og med ringa rundt 7ern min^^

oaxqjy5cc72r7hhad401.png

Skrevet

Det der er rett overfor dyreklinikken (husker ikke navne) Mulig jeg skal ned til brodern i morgen,men kan ikke si sikkert. Prater disse Norsk/engelsk ? Er det dem som eier plassen eller bare leier dem (om du vet det?)

Skrevet

de bare leier. er rett over veien for dyrebutikken ja:) de prater gebrokent engelsk/norsk:) tenkte en tur ned ditt i morgen etter jobb selv viss jeg har tid:)

Skrevet

Ok.Usikker på om jeg skal ned i morgen,men hvis jeg skal så kjører jeg innom eller i di nærmeste dagene hvis du ikke har fått tak på dem selv. Gi en update hvis du får kontakt da :)

Skrevet

ja. de virka seriøse til og starte med. men så begynnte de og slutte og ta telefonen osv. var der borte og kikka for en stund siden. da hadde de plukka ut motoren min og sto og holdt på med den nye. den nye motoren var en m51d25 ikke TU altså feil topp. sa dette til de da sa han ene at det skulle jeg ikke tenke på det var han sitt problem!:P

Skrevet

Beklager bergeee, har ikke fått hvert å hørt med dem hvordan det går. Da planene til samboeren forandrer seg etter hver dag som går, men snakk om å dra ned til mandag eller tirsdag til uka. Vet det er litt lenger til desverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...