Gå til innhold

Sparco stolunderstell med sliders til E30 SOLGT

jorg1s1
 Share

Anbefalte innlegg

Selger to stk Sparco stolunderstell med sliders som passer bolt on i E30 (skrus fast i de originale boltene/hullene til stoler). Dette er nytt og kun prøvemontert, selges da jeg har solgt Sparco-stolene mine og skal kjøpe noe annet. Nypris hos Gundersen Motorsport er nøyaktig 2484 kr, selges kr 1900 - da har du mulighet til å spare 600 kr. Dette er som sagt kun satt sammen og prøvemontert i bilen, før det ble fjernet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål hullene (senter til senter) så skal jeg gjøre det samme, så finner vi ut det. Ang bytte så fant jeg ikke noe interessant i tråden din, men minnes at du har en E34 M5 diff modifisert av han svensken med andre rampevinkler osv som vi kanskje kunne fått til en deal på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Understellet bygger rett i underkant av 10cm fra bunnflaten som ligger mot gulvet til toppflaten hvor stolen monteres.

Og til Yngve: det er 27,1-27,2cm senter til senter (monteringsghullene til stol). Men det er i grunn ikke værre enn å borre to nye hull, så du får det til å passe uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike sliders til Sparco koster 630 kr per stk hos Gundersen, så om de passer Recarostolene kan det jo fort lønne seg å kjøpe der selv om du har gode prosenter pga frakt og mva. Men litt av greia her er jo at selve stolunderstellet du monterer under disse sliders-understellene igjen som passer bolt-on i E30 også følger med her, som koster 612 kr per stk. Altså 2484 kr totalt for alt til begge sider :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...