bmwe30is Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 har noen felger liggende som jeg ikke trenger. vet ikke hvordan det er å få tak i dekk i denne dimensjonen. har heller ikke peiling på hva de kan være verdt. er en bulk i den felgen uten dekk. ellers er de hele og pene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Disse er skjeldene felger . Men håpløst dyrt med dekk . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Dekk, koster ca 10000,-12000,- for 15,5" så de fleste kasta disse felgene før. De du har der er fra 86mod. og opp. De på bilde av bilen, er 85mod. Det kan du skille ved at sentermuttern er svart på 85mod. mens sølv 86mod+++. Ikke lett og bli kvitt, størst mulighet er neddover i europa/tyskland der det er mere orginal politi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Jeg har en slik felg liggende, men dekk, om noen vil ha komplett sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Dekk, koster ca 10000,-12000,- for 15,5" så de fleste kasta disse felgene før. De du har der er fra 86mod. og opp. De på bilde av bilen, er 85mod. Det kan du skille ved at sentermuttern er svart på 85mod. mens sølv 86mod+++. Ikke lett og bli kvitt, størst mulighet er neddover i europa/tyskland der det er mere orginal politi. takk for info så det koster såpass for dekk ja.. blir vel bare liggende her om ingen vil kjøpe. dekkene som står på er blanke, så det hjelper lite med ett nytt dekk. er sikkert 20+ år gamle uansett. de har dekk på dekkonline ser jeg nå. 3000 per dekk http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... sowigan=So Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå