Gå til innhold

Spankus sin 525TDS! Oppe å går igjen 18/01


Spankus
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
Gromt! Tror du kan bestille deg en sterkere clutch i samme slengen:P Girkassa takler nok effekten. Slik jeg ser det er det toppakning som er svakeste punktet.. rådene tror jeg holder lenge! m51 er solide motorer!

orginal clutchen er noe forbanna piss på denne.. mls toppakning hadde vel ikke vert dumt her! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hadde vært arti og fått ut 270-300 på hjul, men det er kanskje i drømmeland hehe :P

Blir grommere clutch ja, har enkelmasse svinghjul og 228mm så har greit utvalg! ;)

Finnes det mls pakning til tds?

haha ser den :D ja burde vare noe gromt av enn clutch! usikker, kan var jeg har lest feil.. men finner vel noe som er bedre enn original :)

kanskje jeg skal få tak i et tds prosjekt jeg også, har jo hat noen så. kun kjørt every mode, fungerer ok, men blir får slitsomt på tomgang ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hadde vært arti og fått ut 270-300 på hjul, men det er kanskje i drømmeland hehe :P

Blir grommere clutch ja, har enkelmasse svinghjul og 228mm så har greit utvalg! ;)

Finnes det mls pakning til tds?

haha ser den :D ja burde vare noe gromt av enn clutch! usikker, kan var jeg har lest feil.. men finner vel noe som er bedre enn original :)

kanskje jeg skal få tak i et tds prosjekt jeg også, har jo hat noen så. kun kjørt every mode, fungerer ok, men blir får slitsomt på tomgang ja :P

Jada, clutchn fra 525i passer jo. Så har nok å velge av :)

Ja blir litt lei evry mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hadde vært arti og fått ut 270-300 på hjul, men det er kanskje i drømmeland hehe :P

Blir grommere clutch ja, har enkelmasse svinghjul og 228mm så har greit utvalg! ;)

Finnes det mls pakning til tds?

haha ser den :D ja burde vare noe gromt av enn clutch! usikker, kan var jeg har lest feil.. men finner vel noe som er bedre enn original :)

kanskje jeg skal få tak i et tds prosjekt jeg også, har jo hat noen så. kun kjørt every mode, fungerer ok, men blir får slitsomt på tomgang ja :P

Jada, clutchn fra 525i passer jo. Så har nok å velge av :)

Ja blir litt lei evry mod..

jepp den funka no :) ja blir d..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...