Spankus Skrevet August 22, 2013 Forfatter Skrevet August 22, 2013 Gratulerer med grom pumpe! Takk takk! Ser fram til å få ut noen hk av denna gamle dieselpurka, kanskje det blir noe banekjøring neste år
Garret Man Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 tøff og artig bil! Spent på å se åssen den blir med grom pompe og større turbo!
NBCustom Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Regner med det er 12mm-pumpe? Er den gjort av Göran?
Spankus Skrevet September 5, 2013 Forfatter Skrevet September 5, 2013 Regner med det er 12mm-pumpe? Er den gjort av Göran? Det er det Jobben er gjort av hedqvist
NBCustom Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Gromt! Tror du kan bestille deg en sterkere clutch i samme slengen:P Girkassa takler nok effekten. Slik jeg ser det er det toppakning som er svakeste punktet.. rådene tror jeg holder lenge! m51 er solide motorer!
Hzh Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Gromt! Tror du kan bestille deg en sterkere clutch i samme slengen:P Girkassa takler nok effekten. Slik jeg ser det er det toppakning som er svakeste punktet.. rådene tror jeg holder lenge! m51 er solide motorer! orginal clutchen er noe forbanna piss på denne.. mls toppakning hadde vel ikke vert dumt her!
Spankus Skrevet September 5, 2013 Forfatter Skrevet September 5, 2013 Nei, hadde vært arti og fått ut 270-300 på hjul, men det er kanskje i drømmeland hehe Blir grommere clutch ja, har enkelmasse svinghjul og 228mm så har greit utvalg! Finnes det mls pakning til tds?
Hzh Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Nei, hadde vært arti og fått ut 270-300 på hjul, men det er kanskje i drømmeland hehe Blir grommere clutch ja, har enkelmasse svinghjul og 228mm så har greit utvalg! Finnes det mls pakning til tds? haha ser den ja burde vare noe gromt av enn clutch! usikker, kan var jeg har lest feil.. men finner vel noe som er bedre enn original kanskje jeg skal få tak i et tds prosjekt jeg også, har jo hat noen så. kun kjørt every mode, fungerer ok, men blir får slitsomt på tomgang ja
Spankus Skrevet September 5, 2013 Forfatter Skrevet September 5, 2013 Nei, hadde vært arti og fått ut 270-300 på hjul, men det er kanskje i drømmeland hehe Blir grommere clutch ja, har enkelmasse svinghjul og 228mm så har greit utvalg! Finnes det mls pakning til tds? haha ser den ja burde vare noe gromt av enn clutch! usikker, kan var jeg har lest feil.. men finner vel noe som er bedre enn original kanskje jeg skal få tak i et tds prosjekt jeg også, har jo hat noen så. kun kjørt every mode, fungerer ok, men blir får slitsomt på tomgang ja Jada, clutchn fra 525i passer jo. Så har nok å velge av Ja blir litt lei evry mod..
NBCustom Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 skal gå greit med 300hk! En kompis benken 221 rwhp med standardelement så
Hzh Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Nei, hadde vært arti og fått ut 270-300 på hjul, men det er kanskje i drømmeland hehe Blir grommere clutch ja, har enkelmasse svinghjul og 228mm så har greit utvalg! Finnes det mls pakning til tds? haha ser den ja burde vare noe gromt av enn clutch! usikker, kan var jeg har lest feil.. men finner vel noe som er bedre enn original kanskje jeg skal få tak i et tds prosjekt jeg også, har jo hat noen så. kun kjørt every mode, fungerer ok, men blir får slitsomt på tomgang ja Jada, clutchn fra 525i passer jo. Så har nok å velge av Ja blir litt lei evry mod.. jepp den funka no ja blir d..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå