BmwDieselPower Skrevet Mai 19, 2013 Skrevet Mai 19, 2013 Er fare for at den er kjøpt der ja, men har hatt den i mange år:p
BmwDieselPower Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Er jævlig møkkete på bildet, men er pen og blank når man får vasket den:) Har åndefilteret også
Spankus Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Skrevet Mai 26, 2013 Jaja, da har jeg fått tak i 535i calippere. Nye bremseskiver er bestilt, samt håndbrekk klosser. Siste innspurt før EU nå Skal skifte servopumpe, ordne rygge lys, hjelpesnekke. Så nok å gjør
Spankus Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Skrevet Juni 18, 2013 Jaja, mye jobbing og lite tid til tds om dagen men.. det går iallefall frammover, har vært på eu kontroll og er noe som må gjøres servopumpeskifting: Bakluke som ikke ville opp... Så det blei jo ett helvette, ikke rart det ikke var strøm inn i bakluka. Var brudd på alle ledninger, så da vart det å få krabba bak i bilen og rive ut alt. Sjekka alt av microbrytere, alt var iorden. Så for å tjuvkoble detta så la jeg bare opp en egen krets med + ledning inn på låsemotorn. Så nå har jeg trykk knapp frammi for å få'n opp Kommer vell en update til iløpet av uken, skal skifte alt av bremser og div. Å no stag, også oljefilterhuset.. For det revna...?!
Hzh Skrevet Juni 18, 2013 Skrevet Juni 18, 2013 Å no stag, også oljefilterhuset.. For det revna...?! Revna ? hvordan har de skjedd ?
Spankus Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Skrevet Juni 18, 2013 Å no stag, også oljefilterhuset.. For det revna...?! Revna ? hvordan har de skjedd ? Har ikke peiling Har blitt sprekk i det, så må skiftes Var ikke store sprekken men ved varme og trykk så spruter det jo olje.
Hzh Skrevet Juni 18, 2013 Skrevet Juni 18, 2013 Å no stag, også oljefilterhuset.. For det revna...?! Revna ? hvordan har de skjedd ? Har ikke peiling Har blitt sprekk i det, så må skiftes Var ikke store sprekken men ved varme og trykk så spruter det jo olje. oi lol, har jeg ikke hørt om på disse motorene har hat enn del problem med at o-ringene på røra under blir dårlige og at de rinner olje ut er der
Spankus Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Skrevet Juni 21, 2013 Bynte som smått å lukte svidd i bilen... hmmmm Fant jo fort ut hva det var.. Så dette er dagens prosjekt ett lite bilde sammen med sjuern
BmwDieselPower Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Så 7ern når jeg reiste til bud:) Lekker var den;)
Spankus Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Skrevet Juni 21, 2013 Så 7ern når jeg reiste til bud:)Lekker var den;) Tja, det kommer seg. My att å gjør på den å, men driv mæ huskjøp um dagen så går litte trått mæ bilan Har liggan coilovers te sjuern, men kunne tenkt me bestilt de felgan e har lyst på når skattepengan kjøm Æ kje heilt slek e vil ha'n ænda
BmwDieselPower Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Hus e viktig;) Åssn felger kunne du tænkt de da?
Spankus Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Skrevet Juni 21, 2013 Hus e viktig;)Åssn felger kunne du tænkt de da? Nei, e æ litt usikker. Men iallefall 20" og noggo mæ skikkele kant. Minst 11" bak og helst 9,5"/10" framma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå