Spankus Skrevet November 26, 2013 Forfatter Skrevet November 26, 2013 Hei. Har en e34 525tds. Tenkte å lage tråd etterhvert Jeg skal bytte til m20b23/25 svinghjul, og sinterlamell siden clutchen jeg har nå slurer. Men vet du om utløsermekanismen er lik på dobbel masse og enkelmasse? Hei! Desverre så har jeg aldri vært borti dobbelmasse så har ikke sett forskjellen på det.
joggis Skrevet November 27, 2013 Skrevet November 27, 2013 grom lyd i bilen! du får legge ut flere klipp når du får motoren ferdig
Spankus Skrevet November 27, 2013 Forfatter Skrevet November 27, 2013 grom lyd i bilen! du får legge ut flere klipp når du får motoren ferdig Det skal jeg En nyhet: Grenrør er nå i boks kommer forhåpentlig i posten til uka igjen
tommyheimberg Skrevet November 27, 2013 Skrevet November 27, 2013 Men få noen bilder daa:-)), av pumpe osvosv:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Spankus Skrevet November 27, 2013 Forfatter Skrevet November 27, 2013 Diverse planer frammover: Har kjøpt mindre spylervæske tank for å spare plass, og for å få laget en bedre rørgate enn slik den er nå. Kappe ut i front for og lage plass til intercooler rør, fin pusse og få det skikkelig. Kappe ut i fanger for å få intercooleren til og få mere luft. Skal da også lakke rørene inn på intercooleren svarte, samtidig som kantene på intercooleren (ikke på kjøleribbene). Få inn strekkmetall i front for å skjærme intercooleren litt, også for att det ikke skal synes så godt. Større luftfilter (er kjøpt) Sette på slim ballaster istedenfor de svære boksene som sitter der nå. (xenon) Ribbe motorrommet for mest mulig, lage bedre plass og fjerne unødvendig drit. Skifting av glødeplugger og service. Handle inn: Clutch Turbo Muligens innsugs plenium
Spankus Skrevet November 27, 2013 Forfatter Skrevet November 27, 2013 Men få noen bilder daa:-)), av pumpe osvosv:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Kan ta noen bilder til helgen, er borte på jobb
Spankus Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Skrevet Desember 1, 2013 Her er ett lite bilde av dieselpumpen som skal inn etterhvert. Vaska bilen i helga og skifta olje. Og en shine inni
Spankus Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Skrevet Desember 1, 2013 http://www.turbobanditen.se/shop/?artnr=002&cat_id=31 Her er turboen jeg vurderer Spørs om denne må handlest når jule lønninga kommer
Spankus Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Skrevet Desember 2, 2013 Ett par bilder av grenrøret, så veldig bra ut! En sandblåsing og en runde med varmelakk så er vi i mål med dette
MrTjerbo Skrevet Desember 4, 2013 Skrevet Desember 4, 2013 M21d24 pumpe? Blir gromt å se hva effekt du kommer til å få
Spankus Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Skrevet Desember 4, 2013 M21d24 pumpe? Blir gromt å se hva effekt du kommer til å få stemmer det
bergeee Skrevet Desember 4, 2013 Skrevet Desember 4, 2013 blir moro og se green røret på bilen:) hva er det som er gjort med pumpa de?
Spankus Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Skrevet Desember 4, 2013 blir moro og se green røret på bilen:) hva er det som er gjort med pumpa de? Større element 12mm og 166cc
bergeee Skrevet Desember 4, 2013 Skrevet Desember 4, 2013 er ikke det disse elementene som har max 5000rpm ? cummins element
Spankus Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Skrevet Desember 4, 2013 er ikke det disse elementene som har max 5000rpm ? cummins element Skal lure på om det var 6500rpm, fulgte med ett ark med pumpa men har jo såklart greid og lagt det en lur plass...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå