Spankus Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Skrevet Mars 7, 2014 Gratz Bilder! planer for e65'en da? Har laget egen tråd til den Så slipper vi å blande inn flere forskjellige biler i samme tråd
Spankus Skrevet April 4, 2014 Forfatter Skrevet April 4, 2014 Håper på å få overhalt toppen på den andre motoren i påska. Få gjort ferdig og tilpasset mest mulig Noen som veit hvor jeg kan få tak i coilovers til e34? Trenger ikke være no kjempe greier, bare att den blir litt stivere enn nå ialefall!
Spankus Skrevet April 4, 2014 Forfatter Skrevet April 4, 2014 Clutch er også handlet sachs 618 trykkplate og 4 puck sinter lamell. Skal holde såvidt over 700nm.
bergeee Skrevet April 5, 2014 Skrevet April 5, 2014 Slenger meg på coilovers søket jeg og ! er jo umulig og finne til e34 jo
Freakshow Skrevet April 5, 2014 Skrevet April 5, 2014 Slenger meg på coilovers søket jeg og ! er jo umulig og finne til e34 jo Senk.no skal ha k&w coilovers koster litt men jævlig bra coilovers Sent from my iPhone using Tapatalk
Spankus Skrevet April 5, 2014 Forfatter Skrevet April 5, 2014 Har blitt anbefalt bc coilovers, noen som har erfaringer med det?
Hzh Skrevet April 6, 2014 Skrevet April 6, 2014 Har blitt anbefalt bc coilovers, noen som har erfaringer med det? jepp di funker utrulig bra! bare å handle!
Spankus Skrevet April 14, 2014 Forfatter Skrevet April 14, 2014 Ett lite kose bilde Kommer flere bilder utover påska
HakkeMohammed Skrevet Juni 3, 2014 Skrevet Juni 3, 2014 grom bil! skjedd noe nå?? litt spennt på hvordan bilen går med nye turboen
Spankus Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Skrevet Juni 3, 2014 driver å skrur om dagen og det går frammover. Har byttet toppakning og diesel pumpe, skiftet vannpumpe etc. Driver nå med å montere sammen alt igjen! Her kommer det bilder: Fått den inn på verksted Blir grov i front, rørgate blir bygd når vi er ferdig med det andre. Demontering igang Demontering Demontering, så ikke noe brudd eller noe på toppakning. Oljesølet der kom når vi løftet av toppen. Begynt og skrape av gammel pakning Ny pakning, som dere ser her så er også dieselpumpen skiftet. toppen er i veldig god stand, alt så fint ut så da rengjorde vi den bare og smørte den på igjen. Nye dieselpumpen, vi er straks ferdig med å lage til gasswire system. blir lodding osv imårra. Mekaniske pumpa er litt lengre, så dieselrørene måtte bøyes litt. prøvemontering av grenrør jeg hadde jo fått dreia meg spacer for å få pumpen til å passe.. men det trengte jeg jo ikke. Flensen på pumpene vart helt like. se bilde®. håper dere likte bildene, prøver å få gjort så my jeg kan med god hjelp av en kamerat.
bmwpower86 Skrevet Juni 3, 2014 Skrevet Juni 3, 2014 driiiiiiiit fett gleder meg til du får fyra opp og testa ut litt
tommyheimberg Skrevet Juni 3, 2014 Skrevet Juni 3, 2014 Endelig!!!, blir rått!!! Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå