tommyheimberg Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Samma som meg da, jeg har orgrøra men utenlyddemper og skjært av bakerste lyddemperen og skjøta der:-), potta de og er vell 2,5" innvending og 4 utblås?
Spankus Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 Samma som meg da, jeg har orgrøra men utenlyddemper og skjært av bakerste lyddemperen og skjøta der:-), potta de og er vell 2,5" innvending og 4 utblås? Stemmer det
tommyheimberg Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Har du en diy på oppsett av everymod?, har en boks på pumpa men hvet ikke hvordan den virker, er noe vakum osv, men aner ingenting om den så lurte på å ta den vekk og bruke everymod:-p
Marionette Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Har ikke hørt annet enn piss om evrymod ///M-524td reagerte på dette 1
Spankus Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Skrevet Januar 17, 2013 Har du en diy på oppsett av everymod?, har en boks på pumpa men hvet ikke hvordan den virker, er noe vakum osv, men aner ingenting om den så lurte på å ta den vekk og bruke everymod:-p Tja, koble seg innpå stikket til dieselpumpen. lage en krets mellom punkt 1 og 3 Lodda meg innpå stikket med skjøter, og legge ledninger inn i cupeen, fra punkt 1 på dieselpumpen og inn på en regulerbar motstand med ledninger videre til en bryter (2 pols bryter). Så ut igjen fra brytern og inn på punkt nr 3 på dieselpumpe stikket Da lager du enkelt en egen krets til å lure diesel pumpen
Spankus Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 neeei har omtrent ikke fri lenger bare kurs å greier hele tia.. Og nå driver jeg handler meg annen bil om dagen som skal bli såmmerbilen så tiden og pengene kommer til å gå til den
BmwDieselPower Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Nice:D Driver og sikkler på det selv, men må få igang 325tds'n og selge den først:p
Spankus Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 Nice:DDriver og sikkler på det selv, men må få igang 325tds'n og selge den først:p E38 er en fin bil ja Det må du gjør
Spankus Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 Men sleng ut noen bilder da;) Kommer hjem med bilen når jeg er ferdig på jobb
Spankus Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Skrevet Mars 24, 2013 shinings, skruing og intercooler som skal på flere planer kommer senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå