shakeitbaby Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Hei Leiter etter vindu til førerdøra/evt hel dør til en toyota corolla E10.. den har 4 dører + bakluke.. er vel 94
Eirik Viste Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Jeg har liggende en førerdør fra min svoger fra en 4Corolla stasjonsvogn. Men framdørene er nok like. Døren er enda ikke utpakket etter at han fikk den fra en hogger. Husker ikke når modellskiftet kom på de bilene, men tror at det er fra en 1996 mod. Om den er lik 1994 vet jeg ikke. Tror at de kom ut i 1994/1995 de bilene der. Døren selges for 500 kr + frakt. Den er rød. Skal jeg sende bare glasset er prisen den samme. Mener at døren er i veldig fin stand og uten rust. Men den er enda ikke pakket ut av plastikken. Har vært lagret innen dørs siden den ble kjøpt. Jeg søkte nettopp på Google, og det ser ut til at jeg har rette døren til deg. Den kan sendes med Posten, regner jeg med. Eirik. 92 22 65 44.
shakeitbaby Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2012 takk men prøver litt til i nærområdet i første omgang
Eirik Viste Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Det er greit. Men du bør jo skrive hvor ditt nærområde er. Eirik.
Fairmontragger Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Har diverse toyota for salg. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=37815887 PM om interessant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå