Johanzn Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 SOLGT!! Tenkte jeg skulle lufte kompressoren for salg da jeg sliter med for høyt ladetrykk da jeg kjører turbo og kompressor og vil heller kjøre kun turbo.. Er et dasc kit ( Downing Atlanta Super Charger ), og det som følger med er:-Innsugsmanifold-Eaton M52 kompressor-Div braketter til kompressoren-Custom brakett for ekstra løpehjul-2 Ekstra løpehjul ( den ene har litt dårlig lager, men går fint å kjøre med, blir brukt nesten hver dag )-Lang reim ( koster rundt 500kr )For de som vil kjøre dette på orginal hjerne så kan det følge med en bensinregulator så den får nok bensin;) har blitt kjørt med dette siden 2007 og uten problemer. Jeg er usikker på om det er blitt montert i no chip i hjernen jeg har, men om dere har en orginal hjerne fra M42 kan vi gjerne bytte uten tillegg i prisen;)Er veldig enkelt og montere/demontere, så for de som synes dette kan være komplisert kan jeg skru ut kompressoren da du/dere kommer for å kjøpe den så dere ser framgangsmåten Selges til høystbydende over 10 000,-Kun kompressoren på bildet som selges.
linren Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Hva slags ladetrykk produserer dette? Hva blir effekt etc på en ellers org is?
endre88 Skrevet Oktober 13, 2012 Skrevet Oktober 13, 2012 Hva slags ladetrykk produserer dette? Hva blir effekt etc på en ellers org is? det samme lurer eg på. samtidig så lurer eg på kas dyser du brukte og vil tro at det e en chip i bildet. ellers ville nok du hatt tennings bank og etter noen pådarg så ville nok topppakningen din tatt kvelden og allt som skal til for og få dette montert og til og fungere følger det med ? eller e det noe som må kjøpes ?
Johanzn Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2012 Hva slags ladetrykk produserer dette? Hva blir effekt etc på en ellers org is? Den lader ca 0,5-0,6 bar ved 7000, har papirer på 210 hk og 179 på jula men kan montere større reimhjul på akselen på kompressoren.
Johanzn Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2012 Hva slags ladetrykk produserer dette? Hva blir effekt etc på en ellers org is? det samme lurer eg på. samtidig så lurer eg på kas dyser du brukte og vil tro at det e en chip i bildet. ellers ville nok du hatt tennings bank og etter noen pådarg så ville nok topppakningen din tatt kvelden og allt som skal til for og få dette montert og til og fungere følger det med ? eller e det noe som må kjøpes ? Er usikker på åssen dyser det satt på bilen, men dette har funket i 4 år så ingen tennings bank her men disse dysene kan følge med uten tillegg i prisen, alt følger med så det kan startes og kjøres med, ingenting som må kjøpes hvis man ikke har tenkt høyere ladetrykk..
Johanzn Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2012 Hvordan er det å montere denne på m50? Det tror jeg blir vanskelig hvis du ikke er en sveiseguru dette er for fire sylindret, så innsuget er jo støpt for det..
hypah Skrevet Oktober 13, 2012 Skrevet Oktober 13, 2012 Så ikke at det fulgte med innsug! Tenkte på presse og brakett Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Johanzn Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2012 Så ikke at det fulgte med innsug! Tenkte på presse og brakett Ja men med presse og brakett så funker nok denne på M50 også, men da fins det nok mange lettere løsninger der ute som er bolt on;)
Johanzn Skrevet September 26, 2013 Forfatter Skrevet September 26, 2013 Helt glemt å skrive her, men solgt for lenge siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå