Xavi0n Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Hvorfor får du ikke skilt på disse lengre? Mener det var en i tromsø som i sommer kjøpte seg en helt ny en av disse?
kjellke Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 Hei og takk for tilbakemelding, dette var bra du fikk meg til å sjekke opp, jeg har lest litt rundt på nettet nå. Og det ser ut som man kan få godkjent biler som er bygget av Caterham fabrikken, registrert i England og importeres til Norge mens den fortsatt er i orginalstand. Dette blir da en uhyre kostbar prosess med både avgifter og en forsikring som ikke er helt hyggelig på en slik bil uten veteranforsikring.
Xavi0n Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 ja, for jeg vet at byggesett bil i norge kan du ha problemer med, men du kan jo få den "ferdigbygget" også.
kjellke Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 Ja, tenkte ikke på dette tidligere. Beklager dårlig formulering. Uansett er jo dette en veteranbil som er billig å ha, samt forsikre. Legger ved litt info om motoren og girkassa. Bare for og nevne litt priser: Div motorinfo: http://prirace.com/page/spitfire-engines STAGE 3 ENGINE REBUILDProfessional Race Application All that is done on the Stage 2 Engine Rebuild plus the following: Cylinder Head Work P.R.I. Pro comp series head conversion kit (Titanium valves available) Block Work 4340 Chrome Moly steel, or Titanium connecting rods. PRI designed ltra-light JE piston set with gapless low friction ring package PRI Stage 3 cam PRI tubular Chrome Moly "heat treated" push rod set PRI crank case venting kit w/K&N filter Stage 3 engines are also built in street-able specification. Speciality Built Engines - Stage 3, Triumph SPITFIRE = $10,000.00 USD Innsug: CR-3133-BB: Triumph Spitfire 1300, 1500 - Big bore set (H/O motors) = $1,495 Type 9 girkasse kit £ 1512.59 http://www.frontlinedevelopments.com/pr ... 00cc.shtml Dette er bare få ting som er gjort med denne, kan legge ved spesialtilpasset eksosmanifold, spesialtilpasset mellomaksling til 7000 (kvittering kan vises) elektronisk tenning, 2 doble coiler. Listen er uendelig lang. Her er det mulig og gjør seg en god deal med tanke på kjøreglede/penger. Kan også ta inbytte, gjerne i mer praktisk bybil, eller rimeligere bil. F.eks Classic mini. (Ingen prosjekter desverre)
kjellke Skrevet April 4, 2013 Forfatter Skrevet April 4, 2013 Opp, ingen som vil ha seg rå fineværsbil til sommeren? Kom med bytteforslag, så lenge det har tak, så kan jeg være intr.
kjellke Skrevet April 22, 2013 Forfatter Skrevet April 22, 2013 Opp, kommer til å selge en Porsche Cayenne Turbo 2006 og en Jaguar XK8 1998 også, er det interesse for dette her inne? Kommer eventuelt til å lage egne salgstråder for disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå