DJB88 Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Som topic sier ønsker del Nr 2 på dette bilde. Finnes på både e36 og e39 tror den er lik på alle m52 motorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Jeg har Pris ? Kan du sende ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Jeg har Pris ? Kan du sende ? Kan sende ja ! Hvis vi sier 300 inkludert frakt og du forskuddsbetaler så slipper du det dyre oppkravsgebyret ?? Noe mer deler du trenger til motoren så har jeg diverse... Mvh Einar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Hei har du røret/slangen fra ventilen til toppdekslet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Tror jeg har fra e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Trenger mest mulig komplett da min er stjålet. Så vet ikke helt hva som mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Hei har du røret/slangen fra ventilen til toppdekslet ? Har dessverre ikke røret, de plastrøra holder ikke lenge så det lønner seg å få tak i en olje/varmebestandig slange isteden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå