Nyheim Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Er sikkert flere diskusjoner rundt det. Men det jeg lurer på er - Er effektforskjellen merkbar? - Mye drivstoffsparing? - Ellers fordeler og ulemper med vanos? - Hvis du kunne velge, hva ville du valgt og hva ville du anbefalt av vanos og non-vanos? Takker for svar
Julian Sommer Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Merkbar forskjell. Har prøvd både nyoverhalte vanos-motorer og nyoverhalte non vanos, samt ikke overhalte av begge typene. Vanos bruker nok en del mindre drivstoff også, da den har mer krefter lavere i registeret. Har ikke eid en vanos selv, så har ikke målt. Vanos er derimot ikke egnet til turbo-bygging. Bortsett fra det ville jeg helt klart selv valgt en med vanos med mindre du da må kompensere for mye annet. M50b25 går jo bra nok uansett om det så er både med automatgir og 4x4
Nyheim Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Merkbar forskjell. Har prøvd både nyoverhalte vanos-motorer og nyoverhalte non vanos, samt ikke overhalte av begge typene. Vanos bruker nok en del mindre drivstoff også, da den har mer krefter lavere i registeret. Har ikke eid en vanos selv, så har ikke målt. Vanos er derimot ikke egnet til turbo-bygging. Bortsett fra det ville jeg helt klart selv valgt en med vanos med mindre du da må kompensere for mye annet. M50b25 går jo bra nok uansett om det så er både med automatgir og 4x4 ja, er endel spørsmål rundt det om du kjenner merkbar forskjell når man trør på gasspedalen. Tydeligvis gjør man det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå