Gå til innhold

E30 330i M-Tech II. M54B30 masse nye bilder s. 14.


Runar-CSi
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
Det er ikke umulig.. Er vel egentlig kun småtteri igjen før oppstart men stresser ikke..
Hvem gjorde jobben?

Gussiås! :-)

Men d e'n Drågen som he svæst! ;)

Det kan hende...;-) ser bra ut iallefall!

Skjer ikke så veldig mye her om dagen, krangler litt med SFOOR eneste... Men regner med å sette på eksos og fyre opp en dag...

Ka dei driv å skape se etter no da?

Nei det e vel alltid nokka! Paragrafryttera! Men, skal sette meg ned og forklare de litt om bilens historie så kanskje de skjønner mer. Av det svaret jeg fikk så syns jeg de feiltolker sine egne paragrafer. Det må gå an å skjønne at noe som bli gjort for 17 år siden ikke har noe med unndragelse av avgifter osv nå, ikke minst siden bilen er solgt ny i Norge i 1988...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Det går dårlig! Neida. Har fått tatt diagnose med INPA og har fått konstatert EWS feil så det er noe med fjærningen av den som ikke fungerer. Må nok bite i det sure eplet og sende hjerne avgårde igjen så det tar nok noen dager til før det blir oppstart....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Og EWS er fjærnet på samme viset... Han som har gjort det har og gjort det på et ti-talls andre biler på samme måte. Det har alltid fungert smertefritt..... Vanvittig irriterende siden jeg heller kunne vært ute og kjørt.... Og fått tilbake litt motivasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...