Gå til innhold

E30 330i M-Tech II. M54B30 masse nye bilder s. 14.


Runar-CSi
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en E30 for noen uker siden, har ikke hatt noe artig i garasjen på veldig lenge og nå kjente jeg at det var på tide med noe å kose seg med i vinter.

Etter litt megling ble jeg og Anders_w enige og jeg måtte bare ha den bilen da det virket som et bra utganspunkt! Greide å overtale han til å selge med Felgene også.. :D

Bilen er i utgangspunktet en 1988 Bmw 318i todørs, veldig masse er gjort med bilen fra før men nå står den uten motor/gir og jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjør ut av den. Det eneste som er sikkert er at alt må kunne godkjennes.

Pr nå så har den:

Komplett 325 understell med Willwood bremser foran og diff med brems. Byttet bremser foran til Alpina 296x25

Kw V2 gewinde. Byttet ut med nytt FK Königsport med Ground Control tårnlager foran og bak.

Komplett M-Tech II utvendig men kun nedre del av hekkspoiler.

E30 M3 2+2 interiør i stoff.

Orginalsota DE lykter.

Tredelte skrudde Tramont Staria 8,5 og 9x17 i boltsirkel 4x100.

Sikkert noe mer detaljer men dette er i grove trekk hva bilen består av. Utgangspunktet for å gjør noe artig ut av den er bra!

Første som skal gjøres er å bytte midtkonsoll, montere orginal vindusvisker og sette inn originalt pedalstell med Orginal BKF og hovedsyl. Det står Willwood bremser foran som skal byttes ut med Alpina 296mm. Hvilken motor som skal i har jeg ikke aning på enda....

Noen få bilder hører vel med selv om de fleste sikkert har sett den før...

ev7ptgavaoe7o9f194w7.jpg

nb55z3jquw0exu2m80sk.jpg

uxadyat0eepha5du62yr.jpg

Satser på å gi bilen en ny vår! :bmw:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Fornøyd med bilen selv også!

Dela må i ha Kristian, men i veit ikke ka enda. Må snart bestemme me for kass motor i ska bruke... :?

Ja det var viktig med tyske prøveskilt på ferden opp dalene ifølge Anders... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...