Julian Sommer Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Er sperren på bakakslingen på 525ix touring drevet av servoolja? Kan bilen kjøres 20 mil uten servoolje, eller vil da difrensial og servopumpe ta skade av dette? Bilen er bruktimportert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Servopumpa er ikke glad i det nei. Men bakakselen har ikke noe med servo å gjøre. Den funker som en converter omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Har hørt av noen andre at sperra i bakakslingen er drevet av servo-olja.. Noen som bestemt kan avkrefte dette? Nivåregulering-demperne er bytta ut med vanlige dempere, så da kan jeg isåfall sette på servopumpe fra E36. Håper noen vet dette fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Det er bare tull. Diffen er en lukket enhet som lever et eget liv. De som mener noe annet om den type sperre bør ta seg ei pille også gå til sengs resten av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Tusen takk for svar igjen! Da stoler jeg på dette og monterer servopumpe fra e36. Da gjør det jo heller ikke noe om den pumpa som sitter der i dag skulle ryke på veg til verkstedet selvom jeg kjører uten servoolje:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Svarte deg på pm nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå