Børge Eilertsen Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 hvordan får man godkjent en m3 e36 3 liters motor med turbo 320 hk. siden det finnes en 3,2 l med 320 hk [-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 ingenting er umulig, men du skal ha lite ladetrykk for å komme opp i 320hk tommelfinger regel er 10% økning av effekt pr 0.1bar ladetrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børge Eilertsen Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 jo det vet eg siden eg har turbo i bilen, å lader 0,8, å toppefekt på 466,9 hk, men eg vil godkjenne bilen med 320 hk stiller bare ned trykket , å bremmeser den på nytt, men hvem godkjenner det .har hvært i kontakt med biltisynet , de sa eg måtte snakke med bmw norge, men hvem er det. har noen tel dit...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 BMW Norge gir ikke ut noen effektpapirer eller dokumentasjon av noe slag. Men alt av teknisk er Per Halvorsen i BMW Norge på Fornebu, og han er LEI av alle slike samtaler sa han sist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå