watski Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Når jeg prøver å koble opp carsoft får jeg bare opp invalid code entered. Hvva og hvordan kommer jeg meg inn ? Skulle ha lest av feilkoder siden jeg har abs lyset på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Hvilken software bruker du? Nedlastet versjon eller en ebay greie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
watski Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 bmw dignostic interface 6.5 står det på boksen. vet ikke hva programvaren het, det må jeg sjekke opp senere i dag. får instalert programet men når jeg skaø kjøre det så må jeg skrive inn noe, men vet ikke hva. kanskje noen som har plagdes med det samme? skal sjekke hva programet heter senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 softwaren heter carsoft 6,5,fikk du med en cd må du gjøre litt ekstra for å få programmet til å virke(installere crack)fra en mappe på cden,ligger en textfil på cd med veiledning.Regner med det er piratvare kjøpt på dealextreme eller ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Skal koble opp dette igjen, men har glemt hvordan lys og tenning skulle stå... Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Tenningen i posisjon 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå