Garstin Skrevet April 18, 2013 Forfatter Skrevet April 18, 2013 Ja nå er det virkelig på tide med oppdatering.. Selvom det har gått mye tid, har lite blitt gjort så jeg har ikke følt at jeg har hatt nok å skrive til å lage ett innlegg. Men jeg får vel hostet frem noe. Har tatt mye bilder, men telefonen min er jo så elendig så kvaliteten er jo så som så. Får begynne med eksosalegget.. det var godt rustet og og mellompotta var vel egentlig bare kast, men heldigvis fikk jeg stå på skolen å svise så lenge jeg ville. så jeg fikk snekret det sammen til slutt.. Her er ut fra mellompotta Glemte å ta bilde etter jeg var ferdig og av andre siden :/ Men fikk hvertfall lappet sammen dette med to halvmåner og forsterket det andre røret litt. Her skal det gå ann å dele det, men det var ikke så lett så det gikk med litt tid og mange banneord før jeg fikk opp dette.. Også endestussene syns jeg var litt pinglete som 2" Så det ble også gjort noe med. så hadde jeg på noe varmelakk etter jeg var ferdig med å sveise så det ikke skulle ruste igjen med en gang.. også.. 2.5" Også har jeg tatt noen interiør deler som som begynte å bli gule og stygge.. Har ikke satt inn sol-skjermene enda så det får jeg ta i neste innlegg. Litt div bilder fra lufting (elendige bilder) Klarte selvfølgelig å miste lykta mi i bakken.. Ooog siden dette har tatt så altfor lang tid så klarer jeg ikke å holde meg lengre.. Trenger noe tilbakemeldinger.. Hva tror dere?
DTalstad98 Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 Grom eksostut Angående den støtfangeren så holder jeg på med det samme. Stikk innom tråden min ↓ tror den skal være bra nok pusset.
Garstin Skrevet April 18, 2013 Forfatter Skrevet April 18, 2013 Du gjør vel ikke helt det samme..? for du skal vel bare lakkere den? Forresten så er jeg innom tråden din ofte selvom jeg er litt stille av meg.. Var kanskje litt dårlig det bildet jeg la ut, så jeg legger ut ett nytt
AHellem Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 kan bli fin den fangeren der! men vanskelig å si når den ikke er lakkert og på bil... tuttene så forøvrig også bra ut den grønne kanten på felgene var jeg ikke heeeelt fan av da
Garstin Skrevet April 20, 2013 Forfatter Skrevet April 20, 2013 haha! di felgene er ikke mine da.. var en kompis som hadde dem såå jeg måtte jo bare teste dem.. Men nå er di lakkert Håper fangeren blir fin.. må bare ta meg tid når jeg skal begynne å sparkle og til å gjøre den siste sparkligna og finslipinga skikkelig, så tror jeg det skal bli bra.
Garstin Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Har fått gjort litt i dag også, men kameraet mitt har blitt så umulig å ta bilde med at jeg må bruke det på fremsiden av telfonen.. så er litt begrenset hvor bra og hvor mange bilder jeg får tatt :/ Bildene som manglet i siste update (Litt støvete men..): Men har hvertfall fått sandblåst/pusset og malt deler/karosseri med hammerite lakk (skal få minst ett lag til med lakk)
AHellem Skrevet April 30, 2013 Skrevet April 30, 2013 så bra ut med svarte solskjermer og taklukeheis hvilken lakk har du brukt?
Garstin Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Skrevet Mai 2, 2013 Har brukt noe plastgrunning og "multona" lakk fra bilxtra. har funket bra før, så regner med at det skal holde en stund nå også.. det verste blir nok den taklukeheisen, for den ser jeg for meg at blir slitt og stygg ganske fort og som folk kanskje skjønner så blir a-stolpe dekslene også svart Nå driver jeg og skal ta ned bensintank og slikt for å få sjekket skikkelig for rust oppunder der..
Garstin Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Skrevet Mai 7, 2013 Idag har jeg fått gjort litt igjen Var i høggern en tur og kikka litt idag, så hvorfor ikke plukke med meg en ny girkule? Ny: Gammel: Fyller på bagasjeluka.. der er det også tatt litt rust. beklager dårlig kamera og dårlige bilder nok en gang, er litt for lett å glemme å ta bilder av ting.. Ikke mye spennende, men for meg er det ett steg i riktig retning. Kan forresten også informere om at jeg endelig har fått lappen.. 24.04.2013 var en god dag
Garstin Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Skrevet Mai 30, 2013 Har ordnet meg ny baklykter, siden jeg knuste den ene. Idag har bakluka fått seg litt farge og klarlakk.. bare synd jeg har så dårlig kamera Har også lekt litt skredder og fikset litt på setet mitt FØR: ETTER: Tror jeg at jeg skal bestille meg en ny hardyskive Ting skjer sakte men sikkert
Garstin Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Skrevet Juli 27, 2013 Nå har jeg hatt mye annet å drive med i det siste.. men har endelig fått skilter PKK i august, så update nærmer seg vel nå
Garstin Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2013 Mornorn.. Skjedd lite i denne tråden på lenge nå.Men Bilen har det skjedd litt med Har glemt å ta noe særlig med bilder mens jeg dreiv på, så det får klare seg med noen biler av bilen ellers :/Først var jeg på eu-kontroll og fikk noen feil: - Bremseskiver og klosser forran og bak.- Traversforinger begge sider.- Bærearmer nedre begge sider.- Hjullager høyre bak.- Og Litt småtteri som feil farge på blinklys og slikt.Pærer ble skiftet og så var det krysset av lista.Bremseskiver og klosser var en ganske grei jobb, så det ble fort krysset av Traversforinger var en jobb jeg trodde skulle bli vanskelig, etter alle historiene jeg har hørt..Men det var jo ikke noe problem. Dro di ut med avdrager lett som ingenting, og monterte powerflex. Bilen ble utrolig mye bedre å kjøre, og jeg følte jeg fikk mye mere respons på både gass og brems med en gang Bærearmene satt noe sinnsykt, men slapp med ca 5 tonn i pressa Klarte å ødlegge gummien til kula på den øvre bærearmen, så tok likegreit og bytta ut begge di også + Stabilisatorledd. hjullageret var jo helt ferdig, var 2-3cm slark når man tok hjulet inn og ut.Så det var herlig å få byttet.. Og jeg er glad jeg var i nærheten av noen som hadde gjort dette før.Det var rett og slett en skikkelig drittjobb Men nå er jeg klar for å vise bilen igjen men har til 31.okt. Så det blir ikke denne uka..Litt Div. Bilder: Balanserte og Lakkerte vinterfelgene idag, så nå er di klare for vinteren.. Ble hakket for mørkt syns jeg, men grå ble di
Garstin Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2013 Glemte å skrive det, men var i høgger'n her om dagen og henta meg m5 skjørt, i god stand.. fikk di for 100kr.. Så di kommer på så fort jeg har fått rævva i gir og lakkert.Den lakken jeg brukte på første skjermen brukte jeg opp på fremfangeren, så den skal se grei ut i vinter. Ny og bedre lakk blir kjøpt til våren, og da skal panseret også byttes ut.A-stolpene mine er lakkert, og det skal jeg prøve å få til ett bilde av i mårra. Også skal jeg på hjulstillingskontroll i mårra, så da blir vel bilen litt bedre å kjøre håper jeg, for etter bærearmsbyttet står fremhjulene slik \-/ så det har gått hardt ut over dekkene mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå