Garstin Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Skrevet Desember 5, 2013 Så bra Håper ikke tråden blir for kjedelig med lenge imellom innleggene, jeg har vel en tendens til å være litt treig av meg :/litt bilder skader vel ikke
Garstin Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Skrevet Januar 23, 2014 Plukket ut noen div bilder siden det har skjedd så lite her i det siste Dette ble jeg veldig fornøyd med.Xenon-look pærer, og litt lys i blinkers Måtte bytte hardyskiva mi her om dagen, etter å ha drøyt det altfor lenge.. Drittjobb
Ole.Jordan Skrevet Januar 23, 2014 Skrevet Januar 23, 2014 Måtte du ned med eksosen for å få byttet hardyen eller kom du til uten? De pærene gjorde seg!
Garstin Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Skrevet Januar 24, 2014 Trengte ikke ned med eksosen, bare løsna noen fester så jeg kunne dytte litt på den Eneste som ble problemet med det, var at det var litt trangt å få ned eksosskjoldet, for man må løsne mellomakselen på midten for å få lirka ned hardy'n.. Før: 02.09.2012 / Ett år senere: 02.09.2013
Garstin Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Skrevet Februar 2, 2014 Måtte bytte bensinpumpe etter den tok kvelden forrige søndag,så nå har jeg byttet den, loddet på nye ledninger og byttet bensinslangene i tanken..Dette har jeg heelt glemt å ta biler av Varmegrader på Lillehammer i februar betyr tid for å spyle bilen!
eliot Skrevet Februar 2, 2014 Skrevet Februar 2, 2014 åssen bensin slanger brukte du i tanken ? vanlige bensin slanger tåler ikke å være nedi tanken så veldig bra . har prøvd å de går i oppløsning etter ei stund å da starter ikke bilen så bra har jeg erfart hehe .
Garstin Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Skrevet Februar 2, 2014 Brukte helt vanlige bensinslanger.. kanskje det var dumt.. skal hvertfall sjekkes ut. Takk for tipset!
Garstin Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Skrevet Februar 9, 2014 Lite som skjer.. Men har bestilt meg toppdekselpakning, så nå skal det lakkeres og pakningen byttes ellersom den lekker bittelitt olje.. Ellers har jeg bestilt viskosekobling, tennplugger, og klips til skjørta, så da kommer vel det på etterhvert også Bytta lenkearmer i bakstillinga mi i dag, det trengtes Snek meg til ett lite bilde med en fjern slektning
Garstin Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Skrevet Mars 1, 2014 Haha, ja Har enda flere bilder på lur jeg (Fangeren er ikke min btw) Har forresten fått ordna meg svart refleksplate bak. Lite bilde av hvordan det ser ut inni.Legg merke til armlenet. aldri sett det i noen andre e34
Garstin Skrevet Juli 22, 2014 Forfatter Skrevet Juli 22, 2014 Her må det til med både lakk og update snart Kan jo fortelle litt om hva som har skjedd.. Men er ikke veldig store greiene.. Jeg har fått tak i ett supersport senkesett. (Kun fått montert bak foreløpig, håper på forran i løpet av kort tid) Videre har jeg anskaffet med en orginal frontfanger (grønn sådan), etter en kollisjon med en som ikke ville holde vikeplikta si.. Har fikset meg en liten leppe på bakluka.. liker den egentlig veldig godt Har også fått på ny skjerm forran på førersiden Vært på gatebil... Ellers, så har jeg irritert meg en god del over KOED nå.. Kjøpte så godt som ny forstilling der i fjor i august.. nå er nesten alle delene helt ødlagte.. lenkearmer kakler som juling, og mansjettene på styrestag og bærearmer begynner å se meget dårlige ut Ett lite bilde for å få tilbake smilet
tullefanten Skrevet April 28, 2015 Skrevet April 28, 2015 får nesten litt lyst til å oppdatere her jeg da hah:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå