Nicklas Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Hei! Har en BMW 520IA 2002 modell, og jeg sliter skikkelig med mitt 2 soners klima anlegg, Har plutselig begynt og ta uvirkelig lang tid å få varme alikevell om jeg setter på 32gr på klima anlegget, og at motor tempen er normal i følge måleren. Før så hadde jeg varm bil veldig fort, nå tar det timesvis... Blåser iallefall bare kaldluft, Men bruker jeg gasspedalen litt aktivt så kommer det vel etter en 45-60minutters tid, Og vist jeg er på lengre turer, og kjører med cruisekontroll eller forsiktig bruk av gasspedalen ved normall kjøring, så kommer det bare kaldluft uansett... Setter stor pris på alle tips og evt hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Prøv først å koble fra strømmen på del 6 på tegningen http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... _air_cond/ Det skal da varme max. Hvis ikke så rengjør den. Fortsatt problemer så luft kjølesystemet. Så luft og så luft igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Okei, skal prøve meg frem, takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå