Gå til innhold

...


e30vennen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette må bli en artig doning! Ser ut som om du kan kjøre også :D

Var det vanskelig å tilpasse C-stolpen? Jeg så på en M3 breddet bil jeg hadde, så var det skjært litt i hjørnene innerst under ved bagasje lokket, for at den skulle få riktig vinkel. Det var også stål :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja håper det blir en bra herjebil.. regel nr1 stram vaier regel nr2 fult rattomslag hahah.:)

nei hos meg smatt di rett på uten og kødde til no veldig glad for det :)

hadde du takkasetten på din bil ( HypeTraxX ) ??

Bra regler! ;)

Ja, det hadde jeg. Det var faktisk gjort veldig bra! Det var orginal del det også, med den lista. Tror jeg husker den var poppa fast? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja håper det blir en bra herjebil.. regel nr1 stram vaier regel nr2 fult rattomslag hahah.:)

nei hos meg smatt di rett på uten og kødde til no veldig glad for det :)

hadde du takkasetten på din bil ( HypeTraxX ) ??

Bra regler! ;)

Ja, det hadde jeg. Det var faktisk gjort veldig bra! Det var orginal del det også, med den lista. Tror jeg husker den var poppa fast? :)

ja greie regler det hehe :D

okay best å bruke org deler så slipper glassfiberen og fly av gårde :lol:

alt mitt skal sveises fast men den lista til takkasetten min sitter med noen klips på taket den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stabilt! :P

Ja, stemmer det. Det gjorde det på min også! Men en popp nagle på hver side, helt ytterst.

Jeg ser du skriver 327 turbo. Du trenger ikke no motor eller deler da? Jeg har en M20B25 Facelift til salgs. Har også turbo kit. Slipesett + alle andre pakninger osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stabilt! :P

Ja, stemmer det. Det gjorde det på min også! Men en popp nagle på hver side, helt ytterst.

Jeg ser du skriver 327 turbo. Du trenger ikke no motor eller deler da? Jeg har en M20B25 Facelift til salgs. Har også turbo kit. Slipesett + alle andre pakninger osv :P

har kjøpt alt av deler men hvor mye for motor med pakningsett.?

greit og ha en motor ekstra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...