Molo1993 Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Hei Har et problem med kjølesystemet med en M43B16, første problemet som jeg ble opplyst om var at vannpumpa ikke sirkulerte skikkelig, men har byttet denne og fremdeles ikke i orden. En venn av meg som er mekaniker kikket på dette og sa at han regnet med termostaten var gåen siden slangen som går fra den ikke ble varm, fikk byttet denne og fikk igjennom kjølevæske men fremdeles ikke i orden. Har lest litt rundt omkring og funnet ut at det går et plastrør på baksiden av toppen, lurte på om den kanskje kan være synderen visst det er mulighet for at den kan stoppe sirkulasjonen, har heller ikke varme i varmeapparatet i bilen, bilen er uten AC visst det er til noe hjelp. Noen som vet hva som kan være galt, kanskje om det er det plastrøret på baksiden?
Molo1993 Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2012 Legger ved et bilde av delen jeg tror kan være synderen, håper på det er grunnen til at det er smått med svar, rød ring rundt koblingstykket som jeg snakker om. Som sagt så har jeg allerede byttet termostaten og vannpumpa, byttet begge pakningene og smørt inn så det skal være tett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå