Matsr89 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Har en e46 320dat Mtech. med motorhavari jeg skulle blitt kvitt.. Så om noen har en kræsjet en med god motor, eller ønsker å bygge seg en M3 touring så er dette bilen for deg Kan også eventuelt selges i deler.. Bilder kan sendes pr mms eller epost. Kan nå's på; 93856106. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Bilder av setene?? Selger du de løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipbapbarra Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Send pris på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 hva er problemet med motoren ? ere mulig å bare bytte den eller ere mere som er fuckt ? har en 328 motor jeg kunne hivd i midlertidig til jeg har tid til å bygge om skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cillm Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Hei! Har du bilen ennå? Er ute etter en e 46, da jeg har motor og kasse. Send gjerne svar på spirit@live.no Mvh Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annelii Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Hei! Har du fortsatt denne motoren? I så fall, har du tilleggsvarmer på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå