320i e36 Skrevet Oktober 13, 2012 Skrevet Oktober 13, 2012 hei. såg litt på noen kina turboer og har lyst til å lage meg et prosjekt. grunnen til at jeg tenkte på kinaturbo er egentligt bare at jeg ikke skal ødelegge motoren på org innmat. og skal bare lære hvordan det gjøres. bygget blir enten på en m50b20 eller en m50b25
jolly Skrevet Oktober 13, 2012 Skrevet Oktober 13, 2012 Vekten på en fisk , kommer vel an på vekten den har.Kanskje du skal ta deg en fisketur... Fikk du svar på ditt spørsmål Kjexx ? Om du bare skal leike deg 320i e36 og lage deg et prosjekt , så må vel en kinaturbo være god nok til det. Tror ikke du ødelegger noe mer med en slik enn med en "ordentlig" turbo. Kjør på...
320i e36 Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2012 ok takk. vekten på en fisk har nok litt med størrelsen tror du ikkje det kjexx.
BMWE39turbo Skrevet Oktober 13, 2012 Skrevet Oktober 13, 2012 Det kjexx mener er nok at det har mykje å sei på kjørestilen, hvilken stand motor er i fra før av og en del annet som spiller inn.. Så ekstremt vansklig for oss å sitte her å svare på kor lenge dette kommer til å vare på Din bil med Din høyre fot...
ReiRud Skrevet Oktober 13, 2012 Skrevet Oktober 13, 2012 Lavt ladetrykk så har det ikke noe å si hvilken turbo du har så og si..hvis du bare skal lære deg hvordan det gjøres så har vel ikke holdbarheten så mye å si?
martinwenberg Skrevet Oktober 13, 2012 Skrevet Oktober 13, 2012 En kinaturbo kan vare i 1 dag eller flere år, kommer helt ann på hvordan man behandler den.
ehrnst Skrevet Oktober 13, 2012 Skrevet Oktober 13, 2012 Kommer an på om du får søppel i posten eller noe som er bra. Min har holdt i 5 år eller noe snart. Ofte er effektiviteten dårligere enn på skikkelige saker, men i ditt tilfelle har nok ikke det så mye å si. Det skal sies at min ble levert med 2 års garanti og balanseringspapirer. Det bar også den dyrest kopirurboen som var til salgs på det tidspunktet Sent from my Lumia 800 using Board Express
320i e36 Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2012 ok takker for svar, var kansje litt dårlig stillt spørsmål. men ja vil så klart kjøre litt hardt også men tror jeg fikk den informasjonen eg trengte.
Kjexx Skrevet Oktober 14, 2012 Skrevet Oktober 14, 2012 Det kjexx mener er nok at det har mykje å sei på kjørestilen, hvilken stand motor er i fra før av og en del annet som spiller inn.. Så ekstremt vansklig for oss å sitte her å svare på kor lenge dette kommer til å vare på Din bil med Din høyre fot... Akkurat..
bergeee Skrevet Oktober 15, 2012 Skrevet Oktober 15, 2012 DET som er her er at kjøper du en ordentlig turbo er denne laget ut av former osv som er nøye kontrolert så alt er på stell. også ferdig produkt er kontrolert. kjøper du en kinaturbo er dette mest sansylig laget fra en gammal from som ikke lengere holdt mål hos noen som gjør det ordentlig og dyrt. så du kan være heldig og få den som er innafor spesifikasjonene. du kan også være uheldig og få en dårlig. det jeg prøver og si er at kvaliteten er varierende da de ikke har noen strenge krav på kvalitet:) ligner det på en turbo blir den solgt som en turbo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå