asgeir94 Skrevet Oktober 13, 2012 Skrevet Oktober 13, 2012 hei:) bil: bmw 520i e34 1992 model m50b20 motor jeg har ingen varme i bilen min. har lest og søkt mye men aldri funnet noe som ligner mitt problem. har luftet kjølesystemet vannpumpe er ok termostaten er helt ny leste meg også fram til to ventiler som står ved venste depertårn. disse er renset og spurt. hører at de åpner og lukker seg. motoren er tvangskjørt og fungerer. det er 4 slanger. 2 blir varme men de to siste er lunken. noen som har noe tips om hva det kan være? er fint med varme nå som minusgraderne er kåmmet
Efen Skrevet Oktober 15, 2012 Skrevet Oktober 15, 2012 Høres egentlig ut som det forsatt er luft i kjølesystemet ditt.
asgeir94 Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2012 det virker ikke som at det er luft igjen
Efen Skrevet Oktober 15, 2012 Skrevet Oktober 15, 2012 er den slangen som går til termostaten varm? og den som går ut?
asgeir94 Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2012 begge er varme men den ene er varmere en den andre. det er vell for at vannet er avkjølt i radiatoren?
bmwmaxi Skrevet Oktober 16, 2012 Skrevet Oktober 16, 2012 Så du også etter at selve skovelen i sirkulasjons pumpa roterte. Har sett flere hvor plasten har forvittret og skovlene brukket av, eller slipper på aksling. En måte og teste er og sette teninning på(ikke start). sett på full varme+defrost og vifte. Da bør du se sirkulasjon i ekspansjonstank. Også fin måte og lufte når man fyller på frostveske.
Filip Skrevet Oktober 16, 2012 Skrevet Oktober 16, 2012 The temperature must be exactly half. The front of the car a bit of a hill. Then open the screw on the radiator. Close and ride a short distance to the circulation re-pressurized. Repeat. If you do not emanate from the radiator no bubbles or foam. So the circuit should be fine. May be wrong and controller heating. Located near the radiators in the interior. Good luck
turbokula Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 du har jo også er varme register bak dash borde den kan være dårlig tipper at det som er problemet
turbokula Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 flere tips? sjekka varmeregistere om den er varm da ?
thbrekke Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Mener å ha lest om at de er en motstand som ryker, bak det panelet som du styrer hvor varmt/kaldt og hvor mye vifta skal blåse inni bilen (kommer ikke på hva dette panelet heter for øyeblikket ). Er ikke sikker, men kan være ett tips å sjekke dersom du er tomt for ting å sjekke
Xavi0n Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Det er vell en liten radiator bak dashen en plass hvor kjølevannet går gjennom for å gi varme til varmeapparat, finn slangene som går til dette og koble de av (koble av begge to) Så blåser du trykkluft inn i tur slangen, og eventuell gørr som sitter i radiatoren skal bli blåst ut av retur slangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå