Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)

bil: bmw 520i e34 1992 model m50b20 motor

jeg har ingen varme i bilen min. har lest og søkt mye men aldri funnet noe som ligner mitt problem.

har luftet kjølesystemet

vannpumpe er ok

termostaten er helt ny

leste meg også fram til to ventiler som står ved venste depertårn. disse er renset og spurt. hører at de åpner og lukker seg. motoren er tvangskjørt og fungerer. det er 4 slanger. 2 blir varme men de to siste er lunken.

noen som har noe tips om hva det kan være? er fint med varme nå som minusgraderne er kåmmet :)

Skrevet

Så du også etter at selve skovelen i sirkulasjons pumpa roterte. Har sett flere hvor plasten har forvittret og skovlene brukket av, eller slipper på aksling. En måte og teste er og sette teninning på(ikke start). sett på full varme+defrost og vifte. Da bør du se sirkulasjon i ekspansjonstank. Også fin måte og lufte når man fyller på frostveske.

Skrevet

The temperature must be exactly half. The front of the car a bit of a hill. Then open the screw on the radiator. Close and ride a short distance to the circulation re-pressurized. Repeat. If you do not emanate from the radiator no bubbles or foam. So the circuit should be fine. May be wrong and controller heating. Located near the radiators in the interior. Good luck :)

Skrevet

Mener å ha lest om at de er en motstand som ryker, bak det panelet som du styrer hvor varmt/kaldt og hvor mye vifta skal blåse inni bilen (kommer ikke på hva dette panelet heter for øyeblikket :D). Er ikke sikker, men kan være ett tips å sjekke dersom du er tomt for ting å sjekke ;)

Skrevet

Det er vell en liten radiator bak dashen en plass hvor kjølevannet går gjennom for å gi varme til varmeapparat, finn slangene som går til dette og koble de av (koble av begge to) Så blåser du trykkluft inn i tur slangen, og eventuell gørr som sitter i radiatoren skal bli blåst ut av retur slangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...