Gå til innhold

M20 / M21 motorer selges | B23 B25 / D24 Alle motorer SOLGT!

HypeTraxX
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Planen min var egentlig å bygge 2,7 turbo i en E30 jeg hadde. Men den ble solgt til fordel for ny turbo bil som er mer ferdig stilt!

Det jeg selger er:

M20B23 Preface

pjgtqsqof2pe9razv66q.jpg

Motor, gir, ledningsnett, hjerne og evt mellomaksling og eksos. Motor har gått 220km. Startet og ble kjørt i bil før den ble tatt ut. Lakk litt vann fra en vannslange framme ved vifta.

M20B25 Facelift

ucxov0bscu7dyiupxxj1.jpg

Stammer fra E34. Motor, gir, ledningsnett og hjerne. Km stand er ca 200

M21D24

qhtm0kb5jj79bkv6gunm.jpg

Ikke 100% komplett. Mangler hjerne, register deksel og litt annet småtter tror jeg. Km stand er bare 198! Tanken min med denne motoren var bare og ta veiv og oljepumpe til 2,7 bygg

Jeg har også en M20B25 Preface 86 mod i deler. De største tinga som blokk, topp, veiv, innsug, topp deksel osv. Har også ledningsnett til denne motor`n!

Har også slipe sett til en hel M20 motor, rådelager og veivlager :)

Alt befinner seg i nærheten av Kongsvinger!

Mvh Stian - 92209310 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at turbo mangler på m21d24 er at det er en NA. motor. Turbo diesel har annet innsug og eksosmanifold av det jeg kan se på bildet.

Bare for og informere ;)

Korrekt. Men hva er prisene på disse motorene da?

Takk takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått inn et bud på M20B23 motor`n på 4 lapper med mellom aksling og eksos. Den forsvinner antageligvis på søndag!

Da jeg leita etter no deler til Sørlie gutten i dag, så fant jeg masse overhalings deler til dissa motorene. Alt sprett nytt! Preface vannpumpe, bensin filter, oljefilter, masse pakninger til topp, et halvt slipesett til ( ventil tetninger, eksos pakning og litt diverse ), termostat, DBilas kamdrev med justerings muligheter, 2 x høyre Facelift spredere osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...