Gå til innhold

Selger da min nydelige bmw e38 740i. SOLGT!!!


tjelle
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det :) er en supper kjøre maskin dette med sjell noe som ikke alle biler har i dag. På lang kjøring kan du greie 1l på mila blanding 1,3-1,4 ca ja

Oisann, 1l.pr.mil ved langkjøring? det er igrunn skikkelig bra med tanke på den V8'eren og den vekta på bilen.!

Klart å få min ned på 0,93 på langkjøring, blandet kjøring omkring 1,2 l.pr/mil men nå veier 540I'en 1730kg, 740I ligger vel fort på 2.tonn så da må en regne med den bruker noe mer.. Men beklager for OT. Var litt interessant dette med forbruk da jeg har gått å lurt på å gå over til 740I selv, bare ikke akkurat nå.. :) Nydelige sportscruisere disse bilene, å de setene da.. Det er jo som å sitte i en behagelig sofa å kjøre bil, støysvakt og komfortabelt samtidig drar 740 og 750'ene også meget bra og har gode kjøreegenskaper for så tung bil å være så de er tilog med også veldig underholdene å kjøre ikke bare komfortable. Det er d nesten bare som klarer BMW det, lage biler som er bra på alle områder. Behagelig, sprek, underholdene, pent design, praktisk, bakhjulsdrevne, god plass, støysvak, m.m, sålenge man er over på 5'ere og 7'ere så gjelder ihvertfall dette. Og at det ikke er 4-sylindrede motorer i dem som ikke hører hjemme i noen BMW da spør du meg, da er det ingen ordentlig BMW foruten E30 M3 som først kom med en snerten firrer vel å merke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg kan ikke forstå hvorfor denne bilen ikke er solgt..! Annonser på Finn, så tenker jeg den går fort.. Større marked på finn.

Jeg skal ha en 740i 4,4ltr-V8 med kompressorkonvertering hadde jeg tenkt en gang, men ikke akkurat nå dessvere ellers hadde jeg vært intr.

Så meget velholdt ut, det er viktigere enn km.standen, disse bilene går uendelig om de blir vedlikeholdt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er skikkelig flott.

Eneste jeg ikke liker er carbon look filmen innvendig..burde vært børstet aluminimum eller treverk etter min mening!

bump for en flott E38 (som blir sjeldnere og sjeldnere)!

Takk for det :) Carbon film er drat av og polert lett over tre som va der orginalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...