shoetang Skrevet Oktober 15, 2012 Skrevet Oktober 15, 2012 Jeg skiftet ene abs/dsc sensoren på min e36. Var ingen problemer med abs/dsc systemet før. Skiftet abs sensor i sammenheng ved skifte av bærearm. Er det sklik at abs sensorene må skiftes parvis? Får perjodevis feilmelding på systemet... Skal ta diagnose når eg komme heim frå sjøen (kona bruker bilen nå).
a100abt Skrevet Oktober 15, 2012 Skrevet Oktober 15, 2012 Jeg skiftet ene abs/dsc sensoren på min e36. Var ingen problemer med abs/dsc systemet før. Skiftet abs sensor i sammenheng ved skifte av bærearm.Er det sklik at abs sensorene må skiftes parvis? Får perjodevis feilmelding på systemet... Skal ta diagnose når eg komme heim frå sjøen (kona bruker bilen nå). Skal ikke være noen grunn til å skifte parvis nei. Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2
shoetang Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2012 Har fått feilkode på turtallsensor høyre bak...Det er den sensoren eg har skiftet...
carburetion Skrevet Oktober 15, 2012 Skrevet Oktober 15, 2012 Har du sjekka om det er dårlig kontakt i koblinga ?
shoetang Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2012 Skal se på den når eg komme hjem... sikkert noe slikt ja:) Takker for svar:)
Ballder Skrevet Oktober 15, 2012 Skrevet Oktober 15, 2012 Brukte du "uoriginal" eller original sensor? Uoriginale har vist seg og feile gang på gang dessverre.
Knuiser87 Skrevet Oktober 16, 2012 Skrevet Oktober 16, 2012 Jeg byttet abs sensor på min e36 (høyre foran), og kjøpte den hos Koed. Betalte 260,- + frakt, istedet for 1300,- hos GS Ikke hatt noen problemer så langt (ca. 1 mnd siden).
shoetang Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2012 Kjøpte hos Koed. Skal se på det om ei veke. Satser på det er litt dårleg kontakt:)
shoetang Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2012 Brudd på ledning pga hjul har vert borti. Ledningen var ikke klipset skikkelig fast... Skiftet sensor og bilen funker igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå