Broen's Bimmer Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Heisann Som nevt over er jeg ute etter interiørlister til min 1992 E34 sedan, da noen av de begynner å bli litt skadet. Det er hovedsaklig listene som siter forran jeg er ute etter, men om noen har komplett, kjøper jeg alle Om noen har dørtrekk til dørene foran med mulighet for sånne lister, er jeg også ute etter det (siden det ikke er trekk med lister i framdørene...) Jeg er også ute etter et mere sportslig ratt til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Hvor holder du til i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Broen's Bimmer Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 5 mil sør for Røros (helt nord i hedmark) Har du lister som du skal selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Har en e34 delebil, men vet ikkeom den har lister. Men skal få sjekket det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Broen's Bimmer Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Har en e34 delebil, men vet ikkeom den har lister. Men skal få sjekket det ut. Har du finnet ut om den har lister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Så sånn ut. Skal få tatt bilder senere og sende til deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Broen's Bimmer Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Så sånn ut. Skal få tatt bilder senere og sende til deg:) Flåtte greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Jeg har også noen lister. Er det i tre du skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Broen's Bimmer Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Jeg har også noen lister. Er det i tre du skal ha? Fargen har ikke noe å si, da jeg skal foliere de med carbon-folie, men siden jeg har tre fra før hadde det jo blitt "best" med tre nå også... Er det noe skade på listene du selger? Hvor mye skal du ha for de? Kan du sende noen bilder av de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Broen's Bimmer Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Hei. Sjekket opp bilen min i dag. Var ikke mye lister brukendes der. Beklager bryet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Broen's Bimmer Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Jeg har også noen lister. Er det i tre du skal ha? Skal du selge listene eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Broen's Bimmer Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Broen's Bimmer Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Broen's Bimmer Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Noen andre som har lister!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå