NicklasFS Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 HEI! da har jeg gått i innkjøp av nokk en e34 denne gangen falt valget på en 1993 mod BMW e34 520i er litt som må gjøres med den for og få den kjørbar igjen men det blir ordnet til helgen han som hadde den før meg hadde et møte med en kantstein, så bakstilling bli byttet snarest har bare salgsbilder enda, men flere kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Gratulerer med ny bil Nicklas. Blir den å se på Rate? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Gratulerer med ny bil Nicklas. Blir den å se på Rate? blir å se på rate om en ukes tid skal bare bytte bakstilling, så kommer den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 da var bakstillingen byttet og bilen er i drift igjen utrolig godt og kjøre bmw igjen ja kommer noen biler osv bare jeg finner kameraet mitt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Gratulerer med flott E34:) Rate, som i fossegrenda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Gratulerer med flott E34:) Rate, som i fossegrenda? stemmer bra det bor du der du også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 prøve og få noe fart i tråden her da legger ved noen bilder av biler jeg har hadd før første bilen min, har den faktisk enda, er bygget om fra automat til manuell nå og står med turbo så dele bilen til høyre som jeg skaffet til den så ble det en 318i som jeg hadde nesten et år så kjøpte jeg meg en 520iat som er under ombyging nå så ble det en opel omega 2.0 som jeg hadde i nesten 2 uker tror jeg xD byttet bort opel'n i merca en e200 manuell så kjøpte jeg denne go bilen her som jeg også har enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Har bodd der, men min mor bor der enda, så er fremdeles en del på rate ja:) Bor fremdeles i Fossegrenda æ å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 du får hilse på om du ser bilen da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Det skal jeg gjøre ja:) kjenner igjen den 635 til han som også bor på rate som har skrevet lengre opp på siden din:p Den hvite står ofte på parkeringsplassen når jeg kjører forbi:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Det skal jeg gjøre ja:) kjenner igjen den 635 til han som også bor på rate som har skrevet lengre opp på siden din:p Den hvite står ofte på parkeringsplassen når jeg kjører forbi:) aha, bilen min pleier og stå på venstre siden før du svinger opover der hannes pleier og stå er bare 2 e34'er på rate så vidt jeg vet, så rimelig lett og finne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Okei, Da vet jeg sånn ca hvor det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 jada, da var første snøværet annkommet Trondheim, og joda hva resluterte det i? joda nicklas ville leke seg litt ;P som da endte i grøfta.. litt flaut å bli trekt opp av en suzuki baleno etter det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 joda, kom mer snø i trondheim, å hva resulterte det i? åjoda, grøftekanten auto here we come... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Ekje noe å si på innsatsen vertfall;) kjør den hardt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå