Speedman Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Som noen kanskje har fått med seg leter jeg etter en E61, og ledelsen (les samboeren) vil kun ha hvit. Men har begynt å fått hun på gli til fargen Platinum grå, kun sett ut fra bilder. Er det noen som kan si meg om fargen er "flat" eller om den "spiller" litt i feks blå/grå/sort alt etter hvordan været er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedman Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Ingen? Ser at fargen blir kalt for Platingrå også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 flotteste fargen dette:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedman Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 flotteste fargen dette:-) Hvorfor? Har du noe kommentar til deg jeg spør etter? Kan få med konemor på Platingrå/Platinumgrå hvis det er litt spill i den slik at den skifter farge etter hvordan været er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Flåsete svar, men det er i hvertfall mye mer spill en i hvit Kan glitre godt denne om det er en velpolert bil i strålende vær. En av mine favorittfarger også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedman Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Flåsete svar, men det er i hvertfall mye mer spill en i hvit Kan glitre godt denne om det er en velpolert bil i strålende vær. En av mine favorittfarger også. Høres bra ut Satser på gehør hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedman Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Noen som har egne bilder av biler med fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå